Olti yoshli bolaning maktabga psixologik tayyorligini o'rganish

Yuklangan vaqt

2024-03-20

Yuklab olishlar soni

2

Sahifalar soni

5

Faytl hajmi

896,8 KB


Olti yoshli bolaning maktabga psixologik tayyorligini o'rganish  
varag'i 
Bolaning ismi_____________________________________________________ 
Имя ребенка 
Familiyasi_______________________________________________________ 
Фамилия  
Tug'ilgan 
yili__________________________sana__________________________ 
Год рождения                                                   дата 
Maktabgacha 
ta'lim 
olgan 
joyi__________________________________________ 
Место дошкольного обучения                              (дома, ДДУ), (bog'chada, 
uyda) 
I.Топшириқ 
                                                 I.Задание 
Кўрсатма: Иккита шаклни шундай бирлаштирингки натижада 
квадратлар ҳосил бўлсин. 
 
 
 
Olti yoshli bolaning maktabga psixologik tayyorligini o'rganish varag'i Bolaning ismi_____________________________________________________ Имя ребенка Familiyasi_______________________________________________________ Фамилия Tug'ilgan yili__________________________sana__________________________ Год рождения дата Maktabgacha ta'lim olgan joyi__________________________________________ Место дошкольного обучения (дома, ДДУ), (bog'chada, uyda) I.Топшириқ I.Задание Кўрсатма: Иккита шаклни шундай бирлаштирингки натижада квадратлар ҳосил бўлсин.                                                   
                                                 II.Топшириқ 
II.Задание  
Кўрсатма:  Ҳар бир расмдаги предметларни санаб чиқинг, расмдаги 
предметларга  мос рақамларни белгилаб беринг. 
 
 
                    
III.Топшириқ. 
III.Задание  
Кўрсатма: Қуйидаги расмга диққат билан қаранг. Унда ким 
тасвирланганини ёдда олиб қол. Расмни қоғоз билан ёпиб қўйинг. 
 
 
                       
          Агар жадвалда юқоридаги расмлар бўлса “+”, агар бўлмаса  “-” 
белгисини қўйинг.  
II.Топшириқ II.Задание Кўрсатма: Ҳар бир расмдаги предметларни санаб чиқинг, расмдаги предметларга мос рақамларни белгилаб беринг. III.Топшириқ. III.Задание Кўрсатма: Қуйидаги расмга диққат билан қаранг. Унда ким тасвирланганини ёдда олиб қол. Расмни қоғоз билан ёпиб қўйинг. Агар жадвалда юқоридаги расмлар бўлса “+”, агар бўлмаса “-” белгисини қўйинг.  
              
 
                          
                           
                                 IV. Топшириқ “Guruhlarga ajrat” 
       IV. Задание – Тест “Раздели на группы” 
Кўрсатма: жадвал олдида геометрик шакллар ва предметлар расми 
берилган. Намунага қараб шакллар ва предметларни бирлаштиринг. 
 
 
           
 
                    
 
IV. Топшириқ “Guruhlarga ajrat” IV. Задание – Тест “Раздели на группы” Кўрсатма: жадвал олдида геометрик шакллар ва предметлар расми берилган. Намунага қараб шакллар ва предметларни бирлаштиринг. V.Topshiriq   
Ko’rsatma: Юқори қаторлардаги расмлар кетма-кетлигини 
диққат билан  кўринг ва пастки қаторда  етишмаётган расмни 
чизинг.   
Внимательно посмотрите на верхние рисунки и дорисуйте 
нужную рисунку.   
                      
 
VI. Topshiriq “Suhbat” 
VI. Задание. « Определение уровня психосоциальной зрелости ребенка 
» 
 
№ 
Savollar/ Вопросы 
Т 
Q 
N 
1 
Ismi, familiyang nima, sen qachon tug’ilgansan? Yoshing nechada? Bir 
yildan keyin necha yoshga to’lasan?  
Назови свое полное имя, фамилию, дату рождения. Сколько тебе 
лет? А через год сколько будет?  
1 
0.5 
0 
2 
Sen o’g’il bolamisan yoki qiz bolami? Katta bo’lganinigda ota 
bo’lasanmi yoki ona?  
Ты мальчик или девочка? А когда вырастешь, то будешь дядей или 
тётей? 
1 
0.5 
0 
3 
 Uy manzilingni to’liq aytib ber.  
Назови свой полный домашний адрес. 
1 
0.5 
0 
4 
Yil fasllarini sana. Hozir yilning qaysi fasli? Nega shunday deb 
o’ylayabsan. 
 Назови времена года. Сейчас какое время года? А почему ты так 
думаешь?  
1 
0.5 
0 
V.Topshiriq Ko’rsatma: Юқори қаторлардаги расмлар кетма-кетлигини диққат билан кўринг ва пастки қаторда етишмаётган расмни чизинг. Внимательно посмотрите на верхние рисунки и дорисуйте нужную рисунку. VI. Topshiriq “Suhbat” VI. Задание. « Определение уровня психосоциальной зрелости ребенка » № Savollar/ Вопросы Т Q N 1 Ismi, familiyang nima, sen qachon tug’ilgansan? Yoshing nechada? Bir yildan keyin necha yoshga to’lasan? Назови свое полное имя, фамилию, дату рождения. Сколько тебе лет? А через год сколько будет? 1 0.5 0 2 Sen o’g’il bolamisan yoki qiz bolami? Katta bo’lganinigda ota bo’lasanmi yoki ona? Ты мальчик или девочка? А когда вырастешь, то будешь дядей или тётей? 1 0.5 0 3 Uy manzilingni to’liq aytib ber. Назови свой полный домашний адрес. 1 0.5 0 4 Yil fasllarini sana. Hozir yilning qaysi fasli? Nega shunday deb o’ylayabsan. Назови времена года. Сейчас какое время года? А почему ты так думаешь? 1 0.5 0 5 
Senga burun, quloq, ko’z nega kerak? O’ng qulog’ing bilan chap 
ko’zingni ko’rsat. 
 Для чего тебе нужны нос, уши, глаза? Покажи свое правое ухо, 
левый глаз. 
1 
0.5 
0 
6 
7 dan 10 gacha sanab ber, endi 8 dan 3 gacha. 9 kattami yoki 4?         2  
yoki 7?  
 Посчитай от 7 до 10. От 8 до 3-х. Что больше: 9 или 4? 2 или 7? 
1 
0.5 
0 
7 
Bexosdan birovning o’yinchog’ni sindirib qo’ysang, nima qilar eding?  
Что ты будешь делать, если нечаянно сломаешь чужую игрушку? 
1 
0.5 
0 
8 
Maktabda parta va qo’ng’iroq nima uchun kerak? 
Зачем в школе нужны парта и звонок? 
1 
0.5 
0 
9 
Hozir kunmi yoki tun?  
 Сейчас вечер или утро? (День или утро?) 
1 
0.5 
0 
10 
Chap qo’lingda nechta barmog’ing bor, o’ng qo’lingni bosh barmog’ini 
ko’rsat?  
Скажи, сколько пальцев на левой руке? А теперь покажи большой 
палец правой руки 
1 
0.5 
0 
JAMI BALLAR YIG’INDISI: 
10 
5 
0 
 
 
 
5 Senga burun, quloq, ko’z nega kerak? O’ng qulog’ing bilan chap ko’zingni ko’rsat. Для чего тебе нужны нос, уши, глаза? Покажи свое правое ухо, левый глаз. 1 0.5 0 6 7 dan 10 gacha sanab ber, endi 8 dan 3 gacha. 9 kattami yoki 4? 2 yoki 7? Посчитай от 7 до 10. От 8 до 3-х. Что больше: 9 или 4? 2 или 7? 1 0.5 0 7 Bexosdan birovning o’yinchog’ni sindirib qo’ysang, nima qilar eding? Что ты будешь делать, если нечаянно сломаешь чужую игрушку? 1 0.5 0 8 Maktabda parta va qo’ng’iroq nima uchun kerak? Зачем в школе нужны парта и звонок? 1 0.5 0 9 Hozir kunmi yoki tun? Сейчас вечер или утро? (День или утро?) 1 0.5 0 10 Chap qo’lingda nechta barmog’ing bor, o’ng qo’lingni bosh barmog’ini ko’rsat? Скажи, сколько пальцев на левой руке? А теперь покажи большой палец правой руки 1 0.5 0 JAMI BALLAR YIG’INDISI: 10 5 0