Olti yoshli bolaning maktabga psixologik tayyorligini o'rganish

Yuklangan vaqt

2024-03-20

Yuklab olishlar soni

2

Sahifalar soni

4

Faytl hajmi

949,8 KB


Olti yoshli bolaning maktabga moslashuvini o'rganish varag'i 
_________________ Tuman(shahar)____-sonli maktab 
Bolaning ismi_____________________________________________________ 
Имя ребенка 
Familiyasi__________________________________________________________ 
Фамилия  
 
1. Topshiriq   
1. Задание  
 
Ko’rsatma: Bo'sh katakda nima bo'lishi kerak? Chizib qo'ying.  
Инструкция: Что должно быть в пустой клетке. Дорисуй.  
 
 
2. Topshiriq   
2. Задание  
Ko’rsatma: Barcha predmetlarni kvadratlar bo'yicha shunday joylashtiringki, xar 
bir qator va ustunda ular takrorlanmasin. 
Инструкция: Расставьте все предметы по квадратам так, чтобы в каждой 
строке и в каждом столбике был один из них.   
 
 
3. Topshiriq   
Olti yoshli bolaning maktabga moslashuvini o'rganish varag'i _________________ Tuman(shahar)____-sonli maktab Bolaning ismi_____________________________________________________ Имя ребенка Familiyasi__________________________________________________________ Фамилия 1. Topshiriq 1. Задание Ko’rsatma: Bo'sh katakda nima bo'lishi kerak? Chizib qo'ying. Инструкция: Что должно быть в пустой клетке. Дорисуй. 2. Topshiriq 2. Задание Ko’rsatma: Barcha predmetlarni kvadratlar bo'yicha shunday joylashtiringki, xar bir qator va ustunda ular takrorlanmasin. Инструкция: Расставьте все предметы по квадратам так, чтобы в каждой строке и в каждом столбике был один из них. 3. Topshiriq 3. Задание  
Ko’rsatma: Rasmlardagi predmetlarni hisoblang va raqamlar bilan birlashtiring. 
Инструкция: посчитайте предметы в картинках и соедините их с цифрами.  
 
 
 
 
 
 
 
3. Задание Ko’rsatma: Rasmlardagi predmetlarni hisoblang va raqamlar bilan birlashtiring. Инструкция: посчитайте предметы в картинках и соедините их с цифрами. 4. Topshiriq   
4. Задание  
Ko’rsatma: Quyida uchta shakl berilgan bo'lib, ularning ba'zi qismlari qirqib 
olingan. Pastdagi qatordan har bir shaklga mos bo’lgan qismini topib birlashtiring.  
Инструкция: В каждой фигуре не хватает кусочка.  Подбери к каждому 
кубику недостающей кусочек и объедени их. 
 
  
 
5. Topshiriq   
5. Задание  
 
Ko’rsatma: quyida xarflarning ma’lum qismlari tushirib qoldirilgan. Ularni 
yetishmayotgan qismini chizing.    
Инструкция:  Какие буквы нарисованы? Дополни недостающие детали букв. 
 
       
 
 
4. Topshiriq 4. Задание Ko’rsatma: Quyida uchta shakl berilgan bo'lib, ularning ba'zi qismlari qirqib olingan. Pastdagi qatordan har bir shaklga mos bo’lgan qismini topib birlashtiring. Инструкция: В каждой фигуре не хватает кусочка. Подбери к каждому кубику недостающей кусочек и объедени их. 5. Topshiriq 5. Задание Ko’rsatma: quyida xarflarning ma’lum qismlari tushirib qoldirilgan. Ularni yetishmayotgan qismini chizing. Инструкция: Какие буквы нарисованы? Дополни недостающие детали букв. 6. Topshiriq   
6. Задание  
 
Ko’rsatma: Na’munada berilgan shakillar ostidagi harflarni hastdagi qatordan 
mos shakilni topib bo‘sh katakchalar o‘rniga harflarni ko’chiring. 
Инструкция: напишите соответствующие буквы и прочитайте пословицу.    
            
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
N 
A 
S 
R 
I 
L 
U 
Q 
O’ CH O 
H 
M 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Umumiy ball ____                        ______________________- 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6. Topshiriq 6. Задание Ko’rsatma: Na’munada berilgan shakillar ostidagi harflarni hastdagi qatordan mos shakilni topib bo‘sh katakchalar o‘rniga harflarni ko’chiring. Инструкция: напишите соответствующие буквы и прочитайте пословицу. N A S R I L U Q O’ CH O H M Umumiy ball ____ ______________________-