ommalashtirish bo‘yicha navbatdan tashqari Pedagogik kengash bayonnomasi

Yuklangan vaqt

2024-03-02

Yuklab olishlar soni

12

Sahifalar soni

2

Faytl hajmi

17,4 KB


 
O‘qituvchilarning ilg‘or tajribasi va faoliyati davomida qo‘llab kelayotgan 
zamonaviy metodikalarini maktab miqyosida ommalashtirish bo‘yicha 
navbatdan tashqari Pedagogik kengash bayonnomasi 
 
_________tuman xalq ta'limi bo‘limiga qarashli ___-sonli maktabining ___-sonli 
Pedagogika kengashi bayonnomasidan 
KO‘CHIRMA 
 
2023-yil_________                                                            _____________MFY 
 
Rais: maktab direktori- 
Kotiba: O‘TIBDO‘ - 
Qatnashdi: Maktabning ______nafar  
Qatnashmadi: _______nafar, ______ nafari sababli 
 
KUN TARTIBI 
         Maktabda jamoa orasida o‘z bilimi, iqtidori, qobiliyati va yaratuvchanligi bilan 
o‘rnak ko‘rsatgan hamda maktab va tumanda tashkil etilgan tanlovlar o‘quvchilari 
yuqori natijalarga erishayotgan_______________ (FISH) ________________ fani 
o‘qituvchisining ishlarini ommalashtirish to‘g‘risida.  
 
ESHITILDI: 
      Masala yuzasidan o‘quv-tarbiya ishlari bo‘yicha direktor o‘rinbosari _________ 
so‘zga chiqib, ijodkor, talabchan, izlanuvchan, jamoatchi o‘qituvchilarining ilg‘or 
ishlarini maktab miqyosida ommalashtirish hamda tuman va viloyat bosqichlariga 
tavsiya etishni aytib o‘tdi. Shuningdek, o‘qituvchilar o‘rgangan ilg‘or tajribalarini 
darslarida qo‘llaydigan, natijaviyligi sinalganligi ta'kidladi. O‘qituvchilarning 
darsda va sinfdan tashqari barcha o'quvchilar bilan birgalikda hamohang ishlaydigan 
jonkuyar va zamonaviy o‘qituvchi ekanligi haqida hamkasblar fikr yuritdi. Metodik 
kengash raisi tomonidan tumanda o‘qituvchilar o‘tkaziladigan barcha tadbirlarda 
faol ishtirok etishi va o‘quvchilarining faol ishtirok etishi uchun o‘z zimmasiga 
yuklatilgan barcha topshiriqlarni namunali bajarayotganligi yuzasidan asoslar 
taqdim etdi. 
        ____________o‘quv-tarbiya ishlari bo‘yicha direktor o‘rinbosari: Fanlararo 
integratsiya bugungi ta'limning asosini tashkil etmoqda. O‘zaro bog‘liqlik ta'lim 
O‘qituvchilarning ilg‘or tajribasi va faoliyati davomida qo‘llab kelayotgan zamonaviy metodikalarini maktab miqyosida ommalashtirish bo‘yicha navbatdan tashqari Pedagogik kengash bayonnomasi _________tuman xalq ta'limi bo‘limiga qarashli ___-sonli maktabining ___-sonli Pedagogika kengashi bayonnomasidan KO‘CHIRMA 2023-yil_________ _____________MFY Rais: maktab direktori- Kotiba: O‘TIBDO‘ - Qatnashdi: Maktabning ______nafar Qatnashmadi: _______nafar, ______ nafari sababli KUN TARTIBI Maktabda jamoa orasida o‘z bilimi, iqtidori, qobiliyati va yaratuvchanligi bilan o‘rnak ko‘rsatgan hamda maktab va tumanda tashkil etilgan tanlovlar o‘quvchilari yuqori natijalarga erishayotgan_______________ (FISH) ________________ fani o‘qituvchisining ishlarini ommalashtirish to‘g‘risida. ESHITILDI: Masala yuzasidan o‘quv-tarbiya ishlari bo‘yicha direktor o‘rinbosari _________ so‘zga chiqib, ijodkor, talabchan, izlanuvchan, jamoatchi o‘qituvchilarining ilg‘or ishlarini maktab miqyosida ommalashtirish hamda tuman va viloyat bosqichlariga tavsiya etishni aytib o‘tdi. Shuningdek, o‘qituvchilar o‘rgangan ilg‘or tajribalarini darslarida qo‘llaydigan, natijaviyligi sinalganligi ta'kidladi. O‘qituvchilarning darsda va sinfdan tashqari barcha o'quvchilar bilan birgalikda hamohang ishlaydigan jonkuyar va zamonaviy o‘qituvchi ekanligi haqida hamkasblar fikr yuritdi. Metodik kengash raisi tomonidan tumanda o‘qituvchilar o‘tkaziladigan barcha tadbirlarda faol ishtirok etishi va o‘quvchilarining faol ishtirok etishi uchun o‘z zimmasiga yuklatilgan barcha topshiriqlarni namunali bajarayotganligi yuzasidan asoslar taqdim etdi. ____________o‘quv-tarbiya ishlari bo‘yicha direktor o‘rinbosari: Fanlararo integratsiya bugungi ta'limning asosini tashkil etmoqda. O‘zaro bog‘liqlik ta'lim jarayonida o‘quvchi shaxsini har tomonlama rivojlantirishga erishish vositasigina 
emas, balki aniq pedagogik vazifalarni shakllantirish, bilimlar, malakalar, 
munosabatlar asosida fan tizimlarini belgilashda muhim omillardan biridir.  
        ___________oliy toifali ona tili va adabiyot fani o‘qituvchisi: O‘quv fanlari 
dasturi va darsliklarida uzviylik va uzluksizlikning ta'minlanishi o‘quvchilarning fan 
asoslarini puxta o‘rganishlarida alohida ahamiyat kasb etsa, fanlararo aloqadorlik 
fanlarning ijtimoiy ahamiyatini yanada oshiradi. Fanlararo bog‘liqlik ta'lim sifatini 
oshirishga, darslarning qiziqarli, mazmunli, tushunarli noan'anaviy bo‘lishiga 
xizmat qiladi. 
          Yig‘ilishda maktab rahbariyati va jamoasi tomonidan bildirilgan fikrlar 
e'tiborga olib tajribali o‘qituvlarni maktabda ommalashtirish va tuman metodik 
kengashiga taqdim etish masalasi bir ovozdan ma'qullandi. 
        Yuqoridagi fikr-mulohazalar asosida pedagogik kengash yig‘ilishi 
 
QAROR QILADI: 
 
1. Maktab O‘TIBDO‘ ning tajribali o‘qituvchilarning ilg‘or ishlari yuzasidan 
bildirilgan fikr-mulohazalari ma'lumot uchun qabul qilinsin. 
2. _________tuman xalq ta'limi bo'limiga qarashli _____ -sonli maktabining 
___________(FISH)  ___________ fani o‘qituvchisining ilg‘or tajribalari 
maktab miqyosida ommalashtirilsin (yoki sababi ko'rsatilgan holda 
ommalashtirishga tavsiya etilmasin). 
3. Ushbu qarorga muvofiq maktab miqyosida ommalashtirilgan ilg‘or ish 
tajribali o‘qituvchilarning metodik mahsulotlari elektron (pdf) shaklda qaror  
rasmiylashtirilgan sanadan boshlab bir oy muddatda ommalashtirish 
platformasiga joylashtirilsin. 
 
 
Pedagogik kengashi raisi:                            __________________________ 
 
Kotiba:                                                          __________________________ 
jarayonida o‘quvchi shaxsini har tomonlama rivojlantirishga erishish vositasigina emas, balki aniq pedagogik vazifalarni shakllantirish, bilimlar, malakalar, munosabatlar asosida fan tizimlarini belgilashda muhim omillardan biridir. ___________oliy toifali ona tili va adabiyot fani o‘qituvchisi: O‘quv fanlari dasturi va darsliklarida uzviylik va uzluksizlikning ta'minlanishi o‘quvchilarning fan asoslarini puxta o‘rganishlarida alohida ahamiyat kasb etsa, fanlararo aloqadorlik fanlarning ijtimoiy ahamiyatini yanada oshiradi. Fanlararo bog‘liqlik ta'lim sifatini oshirishga, darslarning qiziqarli, mazmunli, tushunarli noan'anaviy bo‘lishiga xizmat qiladi. Yig‘ilishda maktab rahbariyati va jamoasi tomonidan bildirilgan fikrlar e'tiborga olib tajribali o‘qituvlarni maktabda ommalashtirish va tuman metodik kengashiga taqdim etish masalasi bir ovozdan ma'qullandi. Yuqoridagi fikr-mulohazalar asosida pedagogik kengash yig‘ilishi QAROR QILADI: 1. Maktab O‘TIBDO‘ ning tajribali o‘qituvchilarning ilg‘or ishlari yuzasidan bildirilgan fikr-mulohazalari ma'lumot uchun qabul qilinsin. 2. _________tuman xalq ta'limi bo'limiga qarashli _____ -sonli maktabining ___________(FISH) ___________ fani o‘qituvchisining ilg‘or tajribalari maktab miqyosida ommalashtirilsin (yoki sababi ko'rsatilgan holda ommalashtirishga tavsiya etilmasin). 3. Ushbu qarorga muvofiq maktab miqyosida ommalashtirilgan ilg‘or ish tajribali o‘qituvchilarning metodik mahsulotlari elektron (pdf) shaklda qaror rasmiylashtirilgan sanadan boshlab bir oy muddatda ommalashtirish platformasiga joylashtirilsin. Pedagogik kengashi raisi: __________________________ Kotiba: __________________________