ommalashtirish bo‘yicha navbatdan tashqari Pedagogik kengash bayonnomasi
Yuklangan vaqt
2024-03-02
Yuklab olishlar soni
14
Sahifalar soni
2
Faytl hajmi
17,4 KB
O‘qituvchilarning ilg‘or tajribasi va faoliyati davomida qo‘llab kelayotgan
zamonaviy metodikalarini maktab miqyosida ommalashtirish bo‘yicha
navbatdan tashqari Pedagogik kengash bayonnomasi
_________tuman xalq ta'limi bo‘limiga qarashli ___-sonli maktabining ___-sonli
Pedagogika kengashi bayonnomasidan
KO‘CHIRMA
2023-yil_________ _____________MFY
Rais: maktab direktori-
Kotiba: O‘TIBDO‘ -
Qatnashdi: Maktabning ______nafar
Qatnashmadi: _______nafar, ______ nafari sababli
KUN TARTIBI
Maktabda jamoa orasida o‘z bilimi, iqtidori, qobiliyati va yaratuvchanligi bilan
o‘rnak ko‘rsatgan hamda maktab va tumanda tashkil etilgan tanlovlar o‘quvchilari
yuqori natijalarga erishayotgan_______________ (FISH) ________________ fani
o‘qituvchisining ishlarini ommalashtirish to‘g‘risida.
ESHITILDI:
Masala yuzasidan o‘quv-tarbiya ishlari bo‘yicha direktor o‘rinbosari _________
so‘zga chiqib, ijodkor, talabchan, izlanuvchan, jamoatchi o‘qituvchilarining ilg‘or
ishlarini maktab miqyosida ommalashtirish hamda tuman va viloyat bosqichlariga
tavsiya etishni aytib o‘tdi. Shuningdek, o‘qituvchilar o‘rgangan ilg‘or tajribalarini
darslarida qo‘llaydigan, natijaviyligi sinalganligi ta'kidladi. O‘qituvchilarning
darsda va sinfdan tashqari barcha o'quvchilar bilan birgalikda hamohang ishlaydigan
jonkuyar va zamonaviy o‘qituvchi ekanligi haqida hamkasblar fikr yuritdi. Metodik
kengash raisi tomonidan tumanda o‘qituvchilar o‘tkaziladigan barcha tadbirlarda
faol ishtirok etishi va o‘quvchilarining faol ishtirok etishi uchun o‘z zimmasiga
yuklatilgan barcha topshiriqlarni namunali bajarayotganligi yuzasidan asoslar
taqdim etdi.
____________o‘quv-tarbiya ishlari bo‘yicha direktor o‘rinbosari: Fanlararo
integratsiya bugungi ta'limning asosini tashkil etmoqda. O‘zaro bog‘liqlik ta'lim
jarayonida o‘quvchi shaxsini har tomonlama rivojlantirishga erishish vositasigina
emas, balki aniq pedagogik vazifalarni shakllantirish, bilimlar, malakalar,
munosabatlar asosida fan tizimlarini belgilashda muhim omillardan biridir.
___________oliy toifali ona tili va adabiyot fani o‘qituvchisi: O‘quv fanlari
dasturi va darsliklarida uzviylik va uzluksizlikning ta'minlanishi o‘quvchilarning fan
asoslarini puxta o‘rganishlarida alohida ahamiyat kasb etsa, fanlararo aloqadorlik
fanlarning ijtimoiy ahamiyatini yanada oshiradi. Fanlararo bog‘liqlik ta'lim sifatini
oshirishga, darslarning qiziqarli, mazmunli, tushunarli noan'anaviy bo‘lishiga
xizmat qiladi.
Yig‘ilishda maktab rahbariyati va jamoasi tomonidan bildirilgan fikrlar
e'tiborga olib tajribali o‘qituvlarni maktabda ommalashtirish va tuman metodik
kengashiga taqdim etish masalasi bir ovozdan ma'qullandi.
Yuqoridagi fikr-mulohazalar asosida pedagogik kengash yig‘ilishi
QAROR QILADI:
1. Maktab O‘TIBDO‘ ning tajribali o‘qituvchilarning ilg‘or ishlari yuzasidan
bildirilgan fikr-mulohazalari ma'lumot uchun qabul qilinsin.
2. _________tuman xalq ta'limi bo'limiga qarashli _____ -sonli maktabining
___________(FISH) ___________ fani o‘qituvchisining ilg‘or tajribalari
maktab miqyosida ommalashtirilsin (yoki sababi ko'rsatilgan holda
ommalashtirishga tavsiya etilmasin).
3. Ushbu qarorga muvofiq maktab miqyosida ommalashtirilgan ilg‘or ish
tajribali o‘qituvchilarning metodik mahsulotlari elektron (pdf) shaklda qaror
rasmiylashtirilgan sanadan boshlab bir oy muddatda ommalashtirish
platformasiga joylashtirilsin.
Pedagogik kengashi raisi: __________________________
Kotiba: __________________________