UMUMIY O‘RTA TA’LIM MAKTABLARIDA METOD BIRLASHMALAR FAOLIYATINI TASHKIL ETISH (Metodbirlashma yig‘ma jildlariga qo`yilgan talablar)

Yuklangan vaqt

2024-05-18

Yuklab olishlar soni

1

Sahifalar soni

21

Faytl hajmi

43,7 KB


Ilmiybaza.uz 
 
 
 
 
 
 
 
UMUMIY O‘RTA TA’LIM MAKTABLARIDA METOD 
BIRLASHMALAR FAOLIYATINI TASHKIL ETISH 
 
Reja: 
 
1. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida metod birlashmalar faoliyatini tashkil etish 
metodikasi. 
2. Metodbirlashma yig‘ma jildlariga qo`yilgan talablar. 
 3. Umumta’lim maktablarida metod birlashmalar faoliyatini tizimli tashkil etish 
yuzasidan tavsiya. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ilmiybaza.uz UMUMIY O‘RTA TA’LIM MAKTABLARIDA METOD BIRLASHMALAR FAOLIYATINI TASHKIL ETISH Reja: 1. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida metod birlashmalar faoliyatini tashkil etish metodikasi. 2. Metodbirlashma yig‘ma jildlariga qo`yilgan talablar. 3. Umumta’lim maktablarida metod birlashmalar faoliyatini tizimli tashkil etish yuzasidan tavsiya. Ilmiybaza.uz 
 
 
 
Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida boshlang‘ich ta’lim, sinf rahbarlari yo‘nalishi 
hamda 
fanlar 
yoki 
bir-biriga 
yaqin 
bo‘lgan 
fanlar 
turkumi 
bo‘yicha 
metodbirlashmalari faoliyat ko‘rsatadi va Metodbirlashma ishi maktab pedagogika 
kengashi qarori asosida tashkil etiladi, uning ish rejasi metod kengash raisi bilan 
kelishilgan holda maktab direktori tomonidan tasdiqlanadi.  
 Maktabning har bir o‘qituvchisi (o‘rindoshlik tariqasida ishlayotgan o‘qituvchilar 
ham) o‘z yo‘nalishlari yoki tegishli fan turkumi bo‘yicha) Metodbirlashmaga a’zo 
bo‘lishlari shart. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida Metodbirlashmalar boshlang‘ich 
ta’lim, sinf rahbari yo‘nalishi bo‘yicha bitta, 5-11-sinflarda esa o‘quv rejasida alohida 
fanlar bo‘yicha tashkil etiladi. Agar u yoki bu fan bo‘yicha o‘qituvchilar soni uch nafardan 
kam bo‘lsa, u holda ushbu fan o‘qituvchilari shu turkumdagi fan o‘qituvchilari bilan 
birgalikda bitta metodbirlashmaga birlashadilar. Metodbirlashmaga rahbar maktab 
pedagogika kengashi qaroriga asosan ijodkor va tajribali o‘qituvchilardan maktab 
direktorining buyrug‘i bilan tayinlanadi. 
 Metodbirlashmalarning faoliyati direktorning o‘quv (metodik) ishlari bo‘yicha 
o‘rinbosari rahbarligidagi maktab metodika kengashi tomonidan muvofiqlashtirilib 
boriladi. Har bir fan va yo‘nalish bo‘yicha metodbirlashmaning rahbari maktab metodika 
kengashining a’zosi hisoblanadi.  
Metodbirlashma reja asosida ish yuritadi, ish reja maktabning ish rejasida o’z aksini 
topishi lozim. Metodik mavzu o‘qituvchining kasbiy o‘z ustida ishlash rejasini nazarda 
tutgan holda, pedagogik jamoa a’zolari tomonidan qabul qilinishi lozim. Metodbirlashma 
yig‘ilishi bir oyda kamida bir marta o‘tkaziladi. Metodbirlashma yig‘ilishlarida 
belgilangan masalalar ko‘rib chiqiladi va qarorlar qabul qilinadi. Yig‘ilishlar bayoni 
alohida daftarga yozib boriladi. Sahifalanib maktab rahbari tomonidan tasdiqlanadi. 
Metodbirlashmalar turli mavzularda seminar-mashg‘ulotlar, ma’lum mavzularga 
bag‘ishlangan turkum ochiq daslarni tashkil qiladi. O‘quv yili oxirida metodbirlashma 
faoliyatiga oid barcha hujjatlar direktorining o‘quv (metodika) ishlari bo‘yicha o‘rinbosari 
tomonidan tahlil qilinadi. Yig‘ilish bayonlari daftari, birlashma ish rejasi va hisoboti 
Ilmiybaza.uz Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida boshlang‘ich ta’lim, sinf rahbarlari yo‘nalishi hamda fanlar yoki bir-biriga yaqin bo‘lgan fanlar turkumi bo‘yicha metodbirlashmalari faoliyat ko‘rsatadi va Metodbirlashma ishi maktab pedagogika kengashi qarori asosida tashkil etiladi, uning ish rejasi metod kengash raisi bilan kelishilgan holda maktab direktori tomonidan tasdiqlanadi. Maktabning har bir o‘qituvchisi (o‘rindoshlik tariqasida ishlayotgan o‘qituvchilar ham) o‘z yo‘nalishlari yoki tegishli fan turkumi bo‘yicha) Metodbirlashmaga a’zo bo‘lishlari shart. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida Metodbirlashmalar boshlang‘ich ta’lim, sinf rahbari yo‘nalishi bo‘yicha bitta, 5-11-sinflarda esa o‘quv rejasida alohida fanlar bo‘yicha tashkil etiladi. Agar u yoki bu fan bo‘yicha o‘qituvchilar soni uch nafardan kam bo‘lsa, u holda ushbu fan o‘qituvchilari shu turkumdagi fan o‘qituvchilari bilan birgalikda bitta metodbirlashmaga birlashadilar. Metodbirlashmaga rahbar maktab pedagogika kengashi qaroriga asosan ijodkor va tajribali o‘qituvchilardan maktab direktorining buyrug‘i bilan tayinlanadi. Metodbirlashmalarning faoliyati direktorning o‘quv (metodik) ishlari bo‘yicha o‘rinbosari rahbarligidagi maktab metodika kengashi tomonidan muvofiqlashtirilib boriladi. Har bir fan va yo‘nalish bo‘yicha metodbirlashmaning rahbari maktab metodika kengashining a’zosi hisoblanadi. Metodbirlashma reja asosida ish yuritadi, ish reja maktabning ish rejasida o’z aksini topishi lozim. Metodik mavzu o‘qituvchining kasbiy o‘z ustida ishlash rejasini nazarda tutgan holda, pedagogik jamoa a’zolari tomonidan qabul qilinishi lozim. Metodbirlashma yig‘ilishi bir oyda kamida bir marta o‘tkaziladi. Metodbirlashma yig‘ilishlarida belgilangan masalalar ko‘rib chiqiladi va qarorlar qabul qilinadi. Yig‘ilishlar bayoni alohida daftarga yozib boriladi. Sahifalanib maktab rahbari tomonidan tasdiqlanadi. Metodbirlashmalar turli mavzularda seminar-mashg‘ulotlar, ma’lum mavzularga bag‘ishlangan turkum ochiq daslarni tashkil qiladi. O‘quv yili oxirida metodbirlashma faoliyatiga oid barcha hujjatlar direktorining o‘quv (metodika) ishlari bo‘yicha o‘rinbosari tomonidan tahlil qilinadi. Yig‘ilish bayonlari daftari, birlashma ish rejasi va hisoboti Ilmiybaza.uz 
 
maktabda 3 yil muddatda saqlanadi. 
Metodbirlashmaning har bir a’zosi: har bir o‘qituvchi kamida bitta metodika 
birlashmaga a’zo bo‘lishi va kasbiy mahoratini oshirishga qaratilgan individual dasturga 
ega bo‘lish; metodbirlashma o‘tkazadigan kengashlarda, tadbirlarda qatnashish; kasbiy 
mahoratini oshirishga intilish; pedagogning huquqiy-me’yoriy faoliyatini bilish va unga 
amal qilish; pedagogik faoliyatida o‘z-o‘zini tahlil qilib borishi kerak. 
 
 METODBIRLASHMA YIG‘MA JILDIDA QUYIDAGI HUJJATLAR BO‘LISHI 
SHART: 
Metodbirlashma a’zolari haqida ma’lumot (obektivka, pasport, diplom, malaka toifa 
to‘g‘risida sertifikat, malaka oshirganligi to‘g‘risida sertifikat, qayta tayyorlov, rangli 
rasm) 
O‘qituvchilar haqida umumiy ma’lumot 
№ 
FISH 
Tug‘ilgan 
yili 
Tamomlag
an oliygohi 
va yili 
Diplom 
bo‘yicha 
mutaxassisl
igi 
Malaka 
toifasi 
Ped staj 
Mala
ka oshirgan 
yili 
Qayta 
tayyorlovd
an 
o‘tgan 
vaqti 
va 
sertifikat 
raqami 
Usta
ma 
Telef
on 
Pasp
ort seriyasi 
1 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maktab direktori______________________     
__________________________ 
               imzo                F.I.SH            
Metod kengash raisi______________________   
  
__________________________ 
               imzo                F.I.SH            
Metodbirlashma 
raisi______________________    
___________________________               
         
METODBIRLASHMA FAOLIYATIGA ALOQADOR BO‘LGAN  
O‘QUV-METODIK HUJJATLAR NUSHASI; 
Ilmiybaza.uz maktabda 3 yil muddatda saqlanadi. Metodbirlashmaning har bir a’zosi: har bir o‘qituvchi kamida bitta metodika birlashmaga a’zo bo‘lishi va kasbiy mahoratini oshirishga qaratilgan individual dasturga ega bo‘lish; metodbirlashma o‘tkazadigan kengashlarda, tadbirlarda qatnashish; kasbiy mahoratini oshirishga intilish; pedagogning huquqiy-me’yoriy faoliyatini bilish va unga amal qilish; pedagogik faoliyatida o‘z-o‘zini tahlil qilib borishi kerak. METODBIRLASHMA YIG‘MA JILDIDA QUYIDAGI HUJJATLAR BO‘LISHI SHART: Metodbirlashma a’zolari haqida ma’lumot (obektivka, pasport, diplom, malaka toifa to‘g‘risida sertifikat, malaka oshirganligi to‘g‘risida sertifikat, qayta tayyorlov, rangli rasm) O‘qituvchilar haqida umumiy ma’lumot № FISH Tug‘ilgan yili Tamomlag an oliygohi va yili Diplom bo‘yicha mutaxassisl igi Malaka toifasi Ped staj Mala ka oshirgan yili Qayta tayyorlovd an o‘tgan vaqti va sertifikat raqami Usta ma Telef on Pasp ort seriyasi 1 Maktab direktori______________________ __________________________ imzo F.I.SH Metod kengash raisi______________________ __________________________ imzo F.I.SH Metodbirlashma raisi______________________ ___________________________ METODBIRLASHMA FAOLIYATIGA ALOQADOR BO‘LGAN O‘QUV-METODIK HUJJATLAR NUSHASI; Ilmiybaza.uz 
 
 
Uzluksiz metodik xizmat ko‘rsatish tizimini takomillashtirish to‘g‘risidagi 
Nizomning 11-ilovasi  
 
metodbirlashmaga yuqori tashkilotlardan kelib tushgan o‘quv-metodik 
hujjatlar nusxasi.  
 
Fan oyligini tashkil etish yuzasidan TXTMFMTTEB xati va hokazo 
 
Dars ishlanmalar (Qog‘oz va elektron nusxada) 
 
Test va nazorat materiallari (Qog‘oz va elektron nusxada, taqrizi bilan) 
Metodbirlashma hujjatlarining yig‘ma jildida quyidagi yo‘nalishlarda olib borilgan 
ishlar o‘z aksini topgan bo‘lishi lozim. 
 
YA’NI: 
I.O‘QITUVCHILARNI MALAKA OSHIRISH KURSLARIGA JALB QILINISHI 
Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida o‘qituvchilarning kasbiy va metodik mahoratini 
hamda malakasini oshirishini monitoringi va malaka oshirishga yuboradigan 
o‘qituvchilarning istiqbol rejasi hamda malaka oshirishdan qaytgan o‘qituvchilarning 
hisobotini o‘z vaqtida metodbirlashma yig‘ilishlarida tinglab borilishi va ularning 
taqdimotlari haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. 
II.Ta’lim jarayonida axborot kommunikatsion texnologiyalarini tadbiq etilishi  
Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida o`‘qituvchilarning AKTdan foydalana olishlari 
yuzasidan ma’lumot 
№ 
F.I.SH 
Word 
Excel 
Power 
point 
Internet 
Jami 
5 ball 
5 ball 
5 
ball 
5 
ball 
20 
ball 
1 
 
 
 
 
 
 
2 
 
 
 
 
 
 
  Maktab direktori ________________ F.I.SH    imzo                           
  Metod kengash raisi______________ F.I.SH   imzo                           
  Metodbirlashma raisi____________  F.I.SH    imzo                           
 
Ilmiybaza.uz  Uzluksiz metodik xizmat ko‘rsatish tizimini takomillashtirish to‘g‘risidagi Nizomning 11-ilovasi  metodbirlashmaga yuqori tashkilotlardan kelib tushgan o‘quv-metodik hujjatlar nusxasi.  Fan oyligini tashkil etish yuzasidan TXTMFMTTEB xati va hokazo  Dars ishlanmalar (Qog‘oz va elektron nusxada)  Test va nazorat materiallari (Qog‘oz va elektron nusxada, taqrizi bilan) Metodbirlashma hujjatlarining yig‘ma jildida quyidagi yo‘nalishlarda olib borilgan ishlar o‘z aksini topgan bo‘lishi lozim. YA’NI: I.O‘QITUVCHILARNI MALAKA OSHIRISH KURSLARIGA JALB QILINISHI Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida o‘qituvchilarning kasbiy va metodik mahoratini hamda malakasini oshirishini monitoringi va malaka oshirishga yuboradigan o‘qituvchilarning istiqbol rejasi hamda malaka oshirishdan qaytgan o‘qituvchilarning hisobotini o‘z vaqtida metodbirlashma yig‘ilishlarida tinglab borilishi va ularning taqdimotlari haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. II.Ta’lim jarayonida axborot kommunikatsion texnologiyalarini tadbiq etilishi Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida o`‘qituvchilarning AKTdan foydalana olishlari yuzasidan ma’lumot № F.I.SH Word Excel Power point Internet Jami 5 ball 5 ball 5 ball 5 ball 20 ball 1 2 Maktab direktori ________________ F.I.SH imzo Metod kengash raisi______________ F.I.SH imzo Metodbirlashma raisi____________ F.I.SH imzo Ilmiybaza.uz 
 
O‘qituvchilarning AKTdan foydalanish ko‘nikmalarini shakllantirish borasida 
maxsus kurslariga jalb qilinganliklari va Dars jarayonida axborot kommunikatsion 
texnologiyalaridan ununmli foydalanilagn holda tashkil etiladigan darslar jadvali (har bir 
o‘qituvchi yiliga 4-5 marotaba) haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. 
III. PEDAGOGLARNING IJODKORLIK YO‘NALISHIDAGI IZLANISHLARI 
Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida o‘qituvchilarning ijodkorlik yo‘nalishidagi 
izlanishlarni rivojlantirish va birlashtirish, o‘qituvchining darsiga, tarbiyaviy soatiga, 
darsdan tashqari tadbirlariga qo‘yiladigan yagona talablari va ta’lim-tarbiya jarayonida 
tatbiq etilishi hamda o‘quvchilar va ularning ota-onalari uchun metodik yo‘riqnoma, 
ishlanmalar haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. 
IV. MAHORAT USTAXONASI 
 
“Tasdiqlayman” 
 
_______-sonli umumta’lim maktab direktori 
 
______________________________F.I.SH. 
O‘qituvchilar dars jadvali 
№ O‘
qituvchin
ing F.I.O 
soat 
Dus
hanba 
Se
shanba 
Chor
shanba 
Pay
shanba 
J
uma 
s
hanba 
1 
 
1 
 
 
 
 
 
 
2 
 
 
 
 
 
 
3 
 
 
 
 
 
 
4 
 
 
 
 
 
 
5 
 
 
 
 
 
 
6 
 
 
 
 
 
 
Maktab direktori________ 
           imzo          F.I.SH           
 Metod kengash raisi_______________  ____ F.I.SH 
Ilmiybaza.uz O‘qituvchilarning AKTdan foydalanish ko‘nikmalarini shakllantirish borasida maxsus kurslariga jalb qilinganliklari va Dars jarayonida axborot kommunikatsion texnologiyalaridan ununmli foydalanilagn holda tashkil etiladigan darslar jadvali (har bir o‘qituvchi yiliga 4-5 marotaba) haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. III. PEDAGOGLARNING IJODKORLIK YO‘NALISHIDAGI IZLANISHLARI Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida o‘qituvchilarning ijodkorlik yo‘nalishidagi izlanishlarni rivojlantirish va birlashtirish, o‘qituvchining darsiga, tarbiyaviy soatiga, darsdan tashqari tadbirlariga qo‘yiladigan yagona talablari va ta’lim-tarbiya jarayonida tatbiq etilishi hamda o‘quvchilar va ularning ota-onalari uchun metodik yo‘riqnoma, ishlanmalar haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. IV. MAHORAT USTAXONASI “Tasdiqlayman” _______-sonli umumta’lim maktab direktori ______________________________F.I.SH. O‘qituvchilar dars jadvali № O‘ qituvchin ing F.I.O soat Dus hanba Se shanba Chor shanba Pay shanba J uma s hanba 1 1 2 3 4 5 6 Maktab direktori________ imzo F.I.SH Metod kengash raisi_______________ ____ F.I.SH Ilmiybaza.uz 
 
               imzo                          
Metodbirlashma raisi______________________  __________ 
imzo                F.I.SH            
Izoh: Mazkur dars jadvalida o‘qituvchilarning bo‘sh vaqtlarida o‘zaro dars 
tahlillarini tashkillashtirilishi maqsadga muvofiq 
Pedagogik texnologiyalar amalda 
 
 
 
 
 
Metod kengash raisi_______      imzo      F.I.SH            
Metodbirlashma raisi_________________imzo      F.I.SH            
Izoh: Ushbu ma’lumotda ko‘rsatilgan pedtexnologiyalar yosh o‘qituvchilar va 
metodik yordamga muhtoj bo‘lgan o‘qituvchilar uchun va o‘zaro ish tajriba almashinish 
uchun qo‘llanma sifatida berilishi maqsadga muvofiq 
Murakkab fanni o‘rganman 
№ 
O‘quvchilar 
uchun 
o‘zlashtirilish 
murakkab bo‘lgan 
mavzular nomi 
O‘quvchilar uchun o‘zlashtirilish murakkab 
bo‘lgan mavzularni o‘qitilishida ijobiy natijalarga 
erishishning metodlari 
1 
 
 
2 
 
 
 Metod kengash raisi______________________ ___________________ F.I.SH 
№ 
Pedagogik 
texnologiyalar 
nomi 
Pedagogik 
texnologiyalarning 
qo‘llanilish 
tartibi (batafsil) 
1 
 
 
2 
 
 
Ilmiybaza.uz imzo Metodbirlashma raisi______________________ __________ imzo F.I.SH Izoh: Mazkur dars jadvalida o‘qituvchilarning bo‘sh vaqtlarida o‘zaro dars tahlillarini tashkillashtirilishi maqsadga muvofiq Pedagogik texnologiyalar amalda Metod kengash raisi_______ imzo F.I.SH Metodbirlashma raisi_________________imzo F.I.SH Izoh: Ushbu ma’lumotda ko‘rsatilgan pedtexnologiyalar yosh o‘qituvchilar va metodik yordamga muhtoj bo‘lgan o‘qituvchilar uchun va o‘zaro ish tajriba almashinish uchun qo‘llanma sifatida berilishi maqsadga muvofiq Murakkab fanni o‘rganman № O‘quvchilar uchun o‘zlashtirilish murakkab bo‘lgan mavzular nomi O‘quvchilar uchun o‘zlashtirilish murakkab bo‘lgan mavzularni o‘qitilishida ijobiy natijalarga erishishning metodlari 1 2 Metod kengash raisi______________________ ___________________ F.I.SH № Pedagogik texnologiyalar nomi Pedagogik texnologiyalarning qo‘llanilish tartibi (batafsil) 1 2 Ilmiybaza.uz 
 
               imzo                           
 Metodbirlashma raisi____________  ___________________________ F.I. SH 
imzo                           
Izoh: Ushbu ma’lumotda ko‘rsatilgan mavzularni o‘qitilishining samarali yo‘llari 
va metodlari batafsil yoritilishi, qanday qo‘shimcha adabiyotlardan foydalanishi yosh 
o‘qituvchilar va metodik yordamga muhtoj bo‘lgan o‘qituvchilar uchun va o‘zaro ish 
tajriba almashinish uchun qo‘llanma sifatida berilishi maqsadga muvofiq 
Dars tahlillari monitoringi 
№ 
Dars 
kuzatilgan 
o‘qituvchining 
F.I.SH 
Mavzu va 
sinf 
Tahlil 
yuzasidan 
qisqacha tafsilot 
Aniqlangan 
kamchilik 
yuzasidan amalga 
oshirilgan ishlar 
1 
 
 
Yutug‘i: 
Kamchiligi:  
Berilgan 
metodik 
tavsiya: 
Dars 
tahlili 
qilgan 
o‘qituvchi F.I.SH (imzo) 
 
2 
 
 
YUtug‘i: 
Kamchiligi:  
Berilgan 
metodik 
tavsiya: 
Dars 
tahlili 
qilgan 
o‘qituvchi F.I.SH (imzo) 
 
3 
 
 
YUtug‘i: 
Kamchiligi:  
Berilgan 
metodik 
tavsiya: 
 
Ilmiybaza.uz imzo Metodbirlashma raisi____________ ___________________________ F.I. SH imzo Izoh: Ushbu ma’lumotda ko‘rsatilgan mavzularni o‘qitilishining samarali yo‘llari va metodlari batafsil yoritilishi, qanday qo‘shimcha adabiyotlardan foydalanishi yosh o‘qituvchilar va metodik yordamga muhtoj bo‘lgan o‘qituvchilar uchun va o‘zaro ish tajriba almashinish uchun qo‘llanma sifatida berilishi maqsadga muvofiq Dars tahlillari monitoringi № Dars kuzatilgan o‘qituvchining F.I.SH Mavzu va sinf Tahlil yuzasidan qisqacha tafsilot Aniqlangan kamchilik yuzasidan amalga oshirilgan ishlar 1 Yutug‘i: Kamchiligi: Berilgan metodik tavsiya: Dars tahlili qilgan o‘qituvchi F.I.SH (imzo) 2 YUtug‘i: Kamchiligi: Berilgan metodik tavsiya: Dars tahlili qilgan o‘qituvchi F.I.SH (imzo) 3 YUtug‘i: Kamchiligi: Berilgan metodik tavsiya: Ilmiybaza.uz 
 
 
Izoh: Ushbu ma’lumotda o‘qituvchilarning pedagogik faoliyatlari tahlili olib 
boriladi. 
Ko‘rgazma va ko‘rsatmali vositalardan foydalanish bo‘yicha metodik tavsiyalar 
Dars jarayonida qo‘llaniladigan ko‘rgazma va ko‘rsatmali hamda tarqatma 
vositalardan 
nusxalari 
(kichraytirilgan 
holatda) 
bo‘lishi, 
ushbu 
vositalarga 
o‘qituvchilarning taqrizlari ko‘rsatilgan bo‘lishi kerak.  
Ya’ni, ushbu ko‘rgazmali qurol darsning qaysi bosqichida 
qo‘llanilishi, uning ijobiy tomonlari to‘g‘risida batafsil ma’lumot.  
O‘qituvchining F.I.SH 
 
 Metod kengash raisi______________________ mzo  F.I .SH 
  
 
   Metodbirlashma raisi___________________  imzo F.I. SH            
 
O‘quv dasturi, darslik, metodik qo‘llanma va boshqa metodik ishlarning yangi 
nashrlarini, shuningdek, fanga doir maqolalarni o‘rganilganligi va muhokama qilinganligi. 
Ushbu yo‘nalishda O‘quv dasturi, darslik, metodik qo‘llanma va boshqa metodik 
ishlarning yangi nashrlarini, shuningdek, fanga doir maqolalarni doimiy metodbirlashma 
yig‘ilishlarida muhokama qilib borishlari va bayonnomalarda o‘z aksini topishi muhim. 
Shuningdek metodbirlashma a’zolari kamida bir yild bir marta ta’lim oid gazeta va 
jurnallarda o‘z maqollalari yoki dars ishlanmalarini namoyon qilib borishlari kerak. 
Shu bilan bir qatorda, maktab saytida o‘qituvchilarning dars ishlanmalarini va 
metodik tavsiyalarini ham yangilab borish maqsadga muvofiq.  
Ijodiy xizmat safarlari 
O‘qituvchilarning malaka oshirish, axborot almashuv tizimini hamda o‘z ustida 
ishlashini yanada yaxshilash maqsadida ijodiy xizmat safarlari (seminar va turli tadbirlar) 
bo‘yicha hisobotlarini eshitilganligi va ular haqiad o‘rtoqlashib borishlarini ham yoritib 
borishlari kerak. 
Dars 
tahlili 
qilgan 
o‘qituvchi F.I.SH (imzo) 
Ilmiybaza.uz Izoh: Ushbu ma’lumotda o‘qituvchilarning pedagogik faoliyatlari tahlili olib boriladi. Ko‘rgazma va ko‘rsatmali vositalardan foydalanish bo‘yicha metodik tavsiyalar Dars jarayonida qo‘llaniladigan ko‘rgazma va ko‘rsatmali hamda tarqatma vositalardan nusxalari (kichraytirilgan holatda) bo‘lishi, ushbu vositalarga o‘qituvchilarning taqrizlari ko‘rsatilgan bo‘lishi kerak. Ya’ni, ushbu ko‘rgazmali qurol darsning qaysi bosqichida qo‘llanilishi, uning ijobiy tomonlari to‘g‘risida batafsil ma’lumot. O‘qituvchining F.I.SH Metod kengash raisi______________________ mzo F.I .SH Metodbirlashma raisi___________________ imzo F.I. SH O‘quv dasturi, darslik, metodik qo‘llanma va boshqa metodik ishlarning yangi nashrlarini, shuningdek, fanga doir maqolalarni o‘rganilganligi va muhokama qilinganligi. Ushbu yo‘nalishda O‘quv dasturi, darslik, metodik qo‘llanma va boshqa metodik ishlarning yangi nashrlarini, shuningdek, fanga doir maqolalarni doimiy metodbirlashma yig‘ilishlarida muhokama qilib borishlari va bayonnomalarda o‘z aksini topishi muhim. Shuningdek metodbirlashma a’zolari kamida bir yild bir marta ta’lim oid gazeta va jurnallarda o‘z maqollalari yoki dars ishlanmalarini namoyon qilib borishlari kerak. Shu bilan bir qatorda, maktab saytida o‘qituvchilarning dars ishlanmalarini va metodik tavsiyalarini ham yangilab borish maqsadga muvofiq. Ijodiy xizmat safarlari O‘qituvchilarning malaka oshirish, axborot almashuv tizimini hamda o‘z ustida ishlashini yanada yaxshilash maqsadida ijodiy xizmat safarlari (seminar va turli tadbirlar) bo‘yicha hisobotlarini eshitilganligi va ular haqiad o‘rtoqlashib borishlarini ham yoritib borishlari kerak. Dars tahlili qilgan o‘qituvchi F.I.SH (imzo) Ilmiybaza.uz 
 
Fan o‘qituvchilarining metod birlashmasi o‘quv kabinetlari holatini kuzatilganligi 
va uning rivojlanishini rejalashtirilganligi. O‘quvchilarning dars jarayonida texnika 
xavfsizlik qoidalariga rioya qilish talablarini ishlab chiqilganligi va nazorat qililinishi 
haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. 
V. USTOZ-SHOGIRD 
Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida ustoz va shogirdlarni mashg‘ulot o‘tishlari uchun 
sharoit yaratilganligi, dars jadvalining metod kunlarga qo‘yilishini ta’minlanganligi; 
ustaxonaning samarali ishlashini tashkil etish, ustaxonaning did bilan bezatilganligi, 
kerakli ko‘rgazmali qurollar bilan ta’minlanishida amaliy yordam berilganligi; 
kerakli asbob-uskunalar, laboratoriya jihozlari, materiallar, ko‘rgazmali qurollar, 
texnika vositalari kabi jihozlardan foydalanishida amaliy yordam berilganligi;  
Ustoz va shogirdlarning amalga oshirgan ishlari yuzasidan hisobotlarini eshitish va 
takliflar berilganligi; 
Xalq ta’limi muassasalari faoliyatini metodik ta’minlash va tashkil etish tuman 
(shahar) bo‘limiga taklif va xulosalarni taqdim etilganligi haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini 
topgan bo‘ladi. 
  Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida o‘quvchilarning DTS va o‘quv dasturi hajmi 
doirasida bilimlarini, mavjud mezonlarga rioya etishni nazorat qilinganligi, sinfdan-sinfga 
ko‘chirish bo‘yicha yakuniy nazorat ishlarini, attestatsiya materiallarini tasdiqlanganligi 
va ko‘rib-chiqib muhokama qilinganligi, fanlarning o‘qitilishi bo‘yicha maktab ichki 
nazorati natijasi bo‘yicha tanishib, tahlil qilinganligi hamda o‘quvchilar bilim 
samaradaorligi monitoringi tahlili (3 yillik) to‘g‘risidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan 
bo‘ladi. 
2019-2020 o‘quv yilida umumta’lim maktabida ___- chorakda o‘tkazilgan ichki 
monitoring natijalari yuzasidan _________fani bo‘yicha tahlili 
 
№ 
fanidan 
dars 
beradigan 
o‘qituvchining 
F.I.SH 
Sinflar  
5a 
5b 
6a 
7b 
9g 
Ilmiybaza.uz Fan o‘qituvchilarining metod birlashmasi o‘quv kabinetlari holatini kuzatilganligi va uning rivojlanishini rejalashtirilganligi. O‘quvchilarning dars jarayonida texnika xavfsizlik qoidalariga rioya qilish talablarini ishlab chiqilganligi va nazorat qililinishi haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. V. USTOZ-SHOGIRD Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida ustoz va shogirdlarni mashg‘ulot o‘tishlari uchun sharoit yaratilganligi, dars jadvalining metod kunlarga qo‘yilishini ta’minlanganligi; ustaxonaning samarali ishlashini tashkil etish, ustaxonaning did bilan bezatilganligi, kerakli ko‘rgazmali qurollar bilan ta’minlanishida amaliy yordam berilganligi; kerakli asbob-uskunalar, laboratoriya jihozlari, materiallar, ko‘rgazmali qurollar, texnika vositalari kabi jihozlardan foydalanishida amaliy yordam berilganligi; Ustoz va shogirdlarning amalga oshirgan ishlari yuzasidan hisobotlarini eshitish va takliflar berilganligi; Xalq ta’limi muassasalari faoliyatini metodik ta’minlash va tashkil etish tuman (shahar) bo‘limiga taklif va xulosalarni taqdim etilganligi haqidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida o‘quvchilarning DTS va o‘quv dasturi hajmi doirasida bilimlarini, mavjud mezonlarga rioya etishni nazorat qilinganligi, sinfdan-sinfga ko‘chirish bo‘yicha yakuniy nazorat ishlarini, attestatsiya materiallarini tasdiqlanganligi va ko‘rib-chiqib muhokama qilinganligi, fanlarning o‘qitilishi bo‘yicha maktab ichki nazorati natijasi bo‘yicha tanishib, tahlil qilinganligi hamda o‘quvchilar bilim samaradaorligi monitoringi tahlili (3 yillik) to‘g‘risidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. 2019-2020 o‘quv yilida umumta’lim maktabida ___- chorakda o‘tkazilgan ichki monitoring natijalari yuzasidan _________fani bo‘yicha tahlili № fanidan dars beradigan o‘qituvchining F.I.SH Sinflar 5a 5b 6a 7b 9g Ilmiybaza.uz 
 
1 
 
75% 
73% 
... 
... 
.. 
Metod kengash raisi_______  imzo    F.I. SH            
Metodbirlashma raisi__________imzo    F.I. SH           
 
“Tasdiqlayman” 
 
_______-sonli 
umumta’lim 
maktab 
direktori 
 
__________________________F.I.SH. 
20__-20___ o‘quv yilida umumta’lim maktabida ___chorakda o‘tkazilgan ichki 
monitoring natijalari yuzasidan ______fani bo‘yicha o‘quvchilar bilimida aniqlangan 
bo‘shliqlar 
 
   
 
 
  Metod kengash raisi___  
  ___ imzo          F.I. SH            
  Metodbirlashma raisi___imzo              F.I .SH           
Izoh: Ushbu ma’lumotda ko‘rsatilgan mavzularni o‘quvchilarga to‘liq etkazilishi 
yuzasidan ilg‘or ish tajribali o‘qituchilar tomonidan tavsiyalar ishlab chiqilishi, 
o‘qituvchilarning kundalik dars ishlanmalarida alohida ko‘rsatilib o‘tilishi va 
bo‘shliqlarni to‘ldirish bo‘yicha samarali ishlar olib borilayotganligi ko‘rsatib o‘tilishi 
maqsadga muvofiq bo‘ladi 
2019-2020 o‘quv yilida umumta’lim maktabida ___- chorakda o‘tkazilgan ichki 
monitoring natijalari (yoki shahar yoki tuman tomonidan o‘tkazilgan tashqi monitoring 
natijalari) yuzasidan _________fani bo‘yicha o‘quvchilar bilimida aniqlangan 
bo‘shliqlarni baratarf etish yuzasidan chora-tadbirlar rejasi 
№ 
Belgilangan vazifalar 
Ijrochi 
Muddat 
№ 
Sinf 
O‘quvchilar 
bilimida 
aniqlangan 
bo‘shliqlar 
yuzasidan mavzular 
1 
 
 
Ilmiybaza.uz 1 75% 73% ... ... .. Metod kengash raisi_______ imzo F.I. SH Metodbirlashma raisi__________imzo F.I. SH “Tasdiqlayman” _______-sonli umumta’lim maktab direktori __________________________F.I.SH. 20__-20___ o‘quv yilida umumta’lim maktabida ___chorakda o‘tkazilgan ichki monitoring natijalari yuzasidan ______fani bo‘yicha o‘quvchilar bilimida aniqlangan bo‘shliqlar Metod kengash raisi___ ___ imzo F.I. SH Metodbirlashma raisi___imzo F.I .SH Izoh: Ushbu ma’lumotda ko‘rsatilgan mavzularni o‘quvchilarga to‘liq etkazilishi yuzasidan ilg‘or ish tajribali o‘qituchilar tomonidan tavsiyalar ishlab chiqilishi, o‘qituvchilarning kundalik dars ishlanmalarida alohida ko‘rsatilib o‘tilishi va bo‘shliqlarni to‘ldirish bo‘yicha samarali ishlar olib borilayotganligi ko‘rsatib o‘tilishi maqsadga muvofiq bo‘ladi 2019-2020 o‘quv yilida umumta’lim maktabida ___- chorakda o‘tkazilgan ichki monitoring natijalari (yoki shahar yoki tuman tomonidan o‘tkazilgan tashqi monitoring natijalari) yuzasidan _________fani bo‘yicha o‘quvchilar bilimida aniqlangan bo‘shliqlarni baratarf etish yuzasidan chora-tadbirlar rejasi № Belgilangan vazifalar Ijrochi Muddat № Sinf O‘quvchilar bilimida aniqlangan bo‘shliqlar yuzasidan mavzular 1 Ilmiybaza.uz 
 
1 
 
 
 
2 
 
 
 
Metod kengash raisi______________ _____ imzo   F.I .SH           
Metodbirlashma raisi____________     imzo   F.I. SH            
Izoh: Chora tadbir aniq maqsadga yo‘naltirilgan bo‘lshishi muhim 
VIII. FAN OYLIGI 
Fan oyligi xujjatlarining yig‘ma jildida hujjatlar quyidagi tartibda bo‘lishi kerak. 
Tuman xalq ta’limi muassasalari faoliyatini metodik ta’minlash va tashkil etish 
bo‘limi tomonidan taqdim etilgan fan oyligini tashkil etish to‘g‘risidagi xat. 
Tuman xalq ta’limi muassasalari faoliyatini metodik ta’minlash va tashkil etish 
bo‘limi tomonidan taqdim etilgan fan oyligini tashkil etish to‘g‘risidagi xat asosida maktab 
tomonidan ishlab chiqilgan buyruqdan ko‘chirma. 
Umumta’lim maktabining fan oyligini o‘tkazish to‘g‘risidagi chora-tadbirlar rejasi. 
CHora-tadbirlar rejada eng avvalambor mazkur fan oyligini o‘tkazish va chora tadbir 
ishlab chiqilishi metodbirlashma yig‘ilishida muhokama qilinishi (metodbirlashma 
bayonnomalar daftarida qayd qilinsin),  
 
Tasdiqlayman” 
 
_______-sonli 
umumta’lim 
maktab 
direktori 
 
___________________F.I.SH. 
Fan oyligida o‘tkaziladigan ochiq darslar rejasi 
№ 
Dars 
o‘tiladigan sinf 
Mavzu 
Sana 
O‘qituvchining 
F.I.SH 
Metod kengash raisi__________  imzo            F.I. SH           
Metodbirlashma raisi__________ imzo            F.I .SH           
Izoh: barcha sinflar, xatto boshlang‘ich sinflar ham qamrab olinishi muhim. 
 
“Tasdiqlayman” 
 
_______-sonli 
umumta’lim 
maktab 
direktori 
 
____________________________F.I.SH. 
Ilmiybaza.uz 1 2 Metod kengash raisi______________ _____ imzo F.I .SH Metodbirlashma raisi____________ imzo F.I. SH Izoh: Chora tadbir aniq maqsadga yo‘naltirilgan bo‘lshishi muhim VIII. FAN OYLIGI Fan oyligi xujjatlarining yig‘ma jildida hujjatlar quyidagi tartibda bo‘lishi kerak. Tuman xalq ta’limi muassasalari faoliyatini metodik ta’minlash va tashkil etish bo‘limi tomonidan taqdim etilgan fan oyligini tashkil etish to‘g‘risidagi xat. Tuman xalq ta’limi muassasalari faoliyatini metodik ta’minlash va tashkil etish bo‘limi tomonidan taqdim etilgan fan oyligini tashkil etish to‘g‘risidagi xat asosida maktab tomonidan ishlab chiqilgan buyruqdan ko‘chirma. Umumta’lim maktabining fan oyligini o‘tkazish to‘g‘risidagi chora-tadbirlar rejasi. CHora-tadbirlar rejada eng avvalambor mazkur fan oyligini o‘tkazish va chora tadbir ishlab chiqilishi metodbirlashma yig‘ilishida muhokama qilinishi (metodbirlashma bayonnomalar daftarida qayd qilinsin), Tasdiqlayman” _______-sonli umumta’lim maktab direktori ___________________F.I.SH. Fan oyligida o‘tkaziladigan ochiq darslar rejasi № Dars o‘tiladigan sinf Mavzu Sana O‘qituvchining F.I.SH Metod kengash raisi__________ imzo F.I. SH Metodbirlashma raisi__________ imzo F.I .SH Izoh: barcha sinflar, xatto boshlang‘ich sinflar ham qamrab olinishi muhim. “Tasdiqlayman” _______-sonli umumta’lim maktab direktori ____________________________F.I.SH. Ilmiybaza.uz 
 
Fan oyligining kirish hamda chiqish testi yoki nazorat ishi monitoringi 
№ 
Sinf 
Kirish 
testi 
yoki 
nazorat 
ishi 
ko‘rsatkichi 
CHiqish 
testi 
yoki 
nazorat 
ishi 
ko‘rsatkichi 
O‘qituvchining 
F.I.SH 
1 
5a 
53% 
58% 
......... 
2 
 
 
 
 
Metod kengash raisi imzo            F.I. SH           
 Metodbirlashma raisi imzo            F.I. SH            
Fan oyligining kirish testi yoki nazorat ishi asosida o‘quvchilar bilimida aniqlangan 
bo‘shliqlarni bartaraf etish yuzasidan “Bo‘shliqlar bilan ishlash rejasi” 
 
“Tasdiqlayman” 
 
_______-sonli 
umumta’lim 
maktab 
direktori 
 
______________________________F.I.SH. 
Fan oyligining kirish testi yoki nazorat ishi asosida o‘quvchilar bilimida aniqlangan 
bo‘shliqlarni bartaraf etish yuzasidan Bo‘shliqlar bilan ishlash rejasi 
№ 
Sinf 
Mavzu 
Amalga 
oshiriladigan ishlar 
 
 
 
 
 
 
 
 
Metod kengash raisi_______  imzo     F.I .SH     
Metodbirlashma raisi   ____imzo          F.I. SH           
 
Ochiq 
dars 
ishlanmasi- 
Dars o‘tilishidan 3 kun oldin maktab direktori 
tomonidan tasdiqlanadi, o‘tkazilgan darsga tahlilga 
kirganlarning tahlillaridan nusxalari va darslikning 
elektron shakli bo‘lishi maqsadga muvofiq  
Ilmiybaza.uz Fan oyligining kirish hamda chiqish testi yoki nazorat ishi monitoringi № Sinf Kirish testi yoki nazorat ishi ko‘rsatkichi CHiqish testi yoki nazorat ishi ko‘rsatkichi O‘qituvchining F.I.SH 1 5a 53% 58% ......... 2 Metod kengash raisi imzo F.I. SH Metodbirlashma raisi imzo F.I. SH Fan oyligining kirish testi yoki nazorat ishi asosida o‘quvchilar bilimida aniqlangan bo‘shliqlarni bartaraf etish yuzasidan “Bo‘shliqlar bilan ishlash rejasi” “Tasdiqlayman” _______-sonli umumta’lim maktab direktori ______________________________F.I.SH. Fan oyligining kirish testi yoki nazorat ishi asosida o‘quvchilar bilimida aniqlangan bo‘shliqlarni bartaraf etish yuzasidan Bo‘shliqlar bilan ishlash rejasi № Sinf Mavzu Amalga oshiriladigan ishlar Metod kengash raisi_______ imzo F.I .SH Metodbirlashma raisi ____imzo F.I. SH Ochiq dars ishlanmasi- Dars o‘tilishidan 3 kun oldin maktab direktori tomonidan tasdiqlanadi, o‘tkazilgan darsga tahlilga kirganlarning tahlillaridan nusxalari va darslikning elektron shakli bo‘lishi maqsadga muvofiq Ilmiybaza.uz 
 
O‘tkazilgan 
uchrashuv yoki seminar 
Uchrashuv, davra suhbati yoki seminar yuzasidan 
bayoyonoma yoziladi (Bayonnoma yozish tartibi ilova 
qilinadi) 
Bayonnoma 
maktab 
direktori 
tomnidan 
tasdiqlanadi 
Ko‘rik-tanlov 
Ko‘rik-tanlov yuzasidan hisobot yoziladi (Hisobot 
yozish tartibi ilova qilinadi) 
Fan 
oyligi 
davomida 
Fan oyligi doirasida iqtidorli o‘quvchilar va ijodkor 
o‘qituvchilarni maktab ma’muriyati tomonidan esdalik 
sovg‘alari yoki fahriy yorliqlar bilan taqdirlanishi, maktab 
FAYEsi va fan xonalari fan oyligiga moslab jihozlanishi 
hamda fan oyligiga boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi ham fan 
joirasida jalb qilinishi kerak. 
IX. 
O‘QUVCHI-YOSHLARNI 
FANIGA 
BO‘LGAN 
QIZIQISHLARINI 
OSHIRISH 
 
“Tasdiqlayman” 
 
_______-sonli 
umumta’lim 
maktab 
direktori 
 
______________________________F.I.SH. 
Fan to‘garaklari jadvali 
№ 
To‘garak 
nomi 
To‘garak 
uchun mas’ul 
To‘garakka 
jalb 
qilingan 
sinflar 
To‘garak o‘tkazish v
D 
S 
C
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Metod kengash raisi_________________ imzo            FIO            
Metod birlashma raisi________________imzo            FIO            
Izoh: Fan to‘garaklariga barcha sinflar qamrab olinishi, barcha o‘qituvchilar 
to‘garak darslarini bepul o‘tishlari shart. 
O‘qituvchilarning to‘garaklar ish rejasi metodbirlashma, metodkengash raislari 
bilan kelishilgan holda maktab rahbari tomonidan tasdiqlanadi. 
Ilmiybaza.uz O‘tkazilgan uchrashuv yoki seminar Uchrashuv, davra suhbati yoki seminar yuzasidan bayoyonoma yoziladi (Bayonnoma yozish tartibi ilova qilinadi) Bayonnoma maktab direktori tomnidan tasdiqlanadi Ko‘rik-tanlov Ko‘rik-tanlov yuzasidan hisobot yoziladi (Hisobot yozish tartibi ilova qilinadi) Fan oyligi davomida Fan oyligi doirasida iqtidorli o‘quvchilar va ijodkor o‘qituvchilarni maktab ma’muriyati tomonidan esdalik sovg‘alari yoki fahriy yorliqlar bilan taqdirlanishi, maktab FAYEsi va fan xonalari fan oyligiga moslab jihozlanishi hamda fan oyligiga boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi ham fan joirasida jalb qilinishi kerak. IX. O‘QUVCHI-YOSHLARNI FANIGA BO‘LGAN QIZIQISHLARINI OSHIRISH “Tasdiqlayman” _______-sonli umumta’lim maktab direktori ______________________________F.I.SH. Fan to‘garaklari jadvali № To‘garak nomi To‘garak uchun mas’ul To‘garakka jalb qilingan sinflar To‘garak o‘tkazish v D S C Metod kengash raisi_________________ imzo FIO Metod birlashma raisi________________imzo FIO Izoh: Fan to‘garaklariga barcha sinflar qamrab olinishi, barcha o‘qituvchilar to‘garak darslarini bepul o‘tishlari shart. O‘qituvchilarning to‘garaklar ish rejasi metodbirlashma, metodkengash raislari bilan kelishilgan holda maktab rahbari tomonidan tasdiqlanadi. Ilmiybaza.uz 
 
O‘quvchilar to‘garaklarga ishtirok etishlarini qayd etish daftari 
___________________ fanidan _____-sinflar uchun fan to‘garagi 
O‘qituvchi ________________ 
№ 
O‘quvchining 
F.I.O 
Sana 
va 
o‘quvchilarning 
to‘garaklarga ishtiroklarini hamda 
ularning o‘zlashtirishlarini qayd etib 
borish uchun 
O‘tilgan 
mavzu 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Izoh: Fan to‘garaklariga iqtidorli o‘quvchilar va bo‘sh o‘zlashtiruvchi 
o‘quvchilarni jalb qilinishi maqsadga muvofiq.  
__________________ fanidan fan olimpiadalari va Bilimlar bellashuvi ko‘rik-
tanlovlarida ishtirok etgan o‘quvchilar bilan olib borilgan ishlar. 
№ 
Sinf 
O‘quvchining 
F.I.SH 
Maktab 
bosqichidagi 
ko‘rsatkichi 
Tuman 
bosqichidagi 
ko‘rsatkichi 
SHahar 
bosqichidagi 
ko‘rsatkichi 
o‘
1 
 
 
 
 
 
2 
 
 
 
 
 
Metod kengash raisi______________________     
____________________________ 
              imzo                FIO            
Metodbirlashma 
raisi______________________    
___________________________ 
imzo                FIO            
Izoh: ko‘rsatkichlar tahlili bo‘lishi muhim.  
O‘tkazilgan ko‘rik-tanlovlar 
Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida fanlar bo‘yicha maktab miqyosida oyliklar 
tashkil 
qiladi, 
fan 
olimpiadalarining 
birinchi 
bosqichlarini, 
ko‘rik-tanlovlarini 
o‘tkazilganligi, fanlar bo‘yicha sinfdan tashqari (fakultativ, to‘garak) ishlarni 
Ilmiybaza.uz O‘quvchilar to‘garaklarga ishtirok etishlarini qayd etish daftari ___________________ fanidan _____-sinflar uchun fan to‘garagi O‘qituvchi ________________ № O‘quvchining F.I.O Sana va o‘quvchilarning to‘garaklarga ishtiroklarini hamda ularning o‘zlashtirishlarini qayd etib borish uchun O‘tilgan mavzu 1 2 Izoh: Fan to‘garaklariga iqtidorli o‘quvchilar va bo‘sh o‘zlashtiruvchi o‘quvchilarni jalb qilinishi maqsadga muvofiq. __________________ fanidan fan olimpiadalari va Bilimlar bellashuvi ko‘rik- tanlovlarida ishtirok etgan o‘quvchilar bilan olib borilgan ishlar. № Sinf O‘quvchining F.I.SH Maktab bosqichidagi ko‘rsatkichi Tuman bosqichidagi ko‘rsatkichi SHahar bosqichidagi ko‘rsatkichi o‘ 1 2 Metod kengash raisi______________________ ____________________________ imzo FIO Metodbirlashma raisi______________________ ___________________________ imzo FIO Izoh: ko‘rsatkichlar tahlili bo‘lishi muhim. O‘tkazilgan ko‘rik-tanlovlar Yig‘ma jildning mazkur bo‘limida fanlar bo‘yicha maktab miqyosida oyliklar tashkil qiladi, fan olimpiadalarining birinchi bosqichlarini, ko‘rik-tanlovlarini o‘tkazilganligi, fanlar bo‘yicha sinfdan tashqari (fakultativ, to‘garak) ishlarni Ilmiybaza.uz 
 
muvofiqlashtirilganligi, fan bo‘yicha iqtidorli ijodkor o‘quvchilarni aniqlanib, ular bilan 
alohida ishlashni tashkil qilinganligi to‘g‘risidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. 
         X. NAZORAT ISHLARI 
Ichki monitoring, yakuniy attestatsiya va joriy nazorat, fan olimpiadalari, bilimlar 
bellashuvi ko‘rik-tanlovi davomida o‘quvchilardan olingan har bir nazorat ishi yoki testlar 
to‘plami bo‘lishi, metod birlashma a’zolari tomonidan muhokama qilinganligi va taqriz 
yozilgan bo‘lishi kerak. 
METODBIRLASHMANING YILLIK ISH REJASI quyidagi tavsiyaga muvofiq 
ishlab chiqilishi maqsadga muvofiq bo‘ladi. 
Fanlar bo‘yicha taqvimiy-mavzu rejalarni tasdiqlashga tavsiya etadi,  
SHuningdek Har chorakda o‘qituvchilar tomonidan tayyorlangan nazorat 
materiallarini tayyoralaydi Metodbirlashma reja asosida ish yuritadi, ish reja maktabning 
ish rejasida aksini topishi lozim. 
Ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan masalalar bo‘lishi lozim 
 
“Tasdiqlayman” 
 
_______-sonli 
umumta’lim 
maktab 
direktori 
 
_______________________F.I.SH. 
___________ tuman xalq ta’limi muassasalari faoliyatini metodik ta’minlash va 
tashkil 
etish 
bo‘limi 
tasarrufidagi 
_______-sonli 
umumta’lim 
maktabida 
_____________________ fani metodbirlashmasining _______________________o‘quv 
yili uchun  
 
ISH REJASI  
(TAVSIYA) 
 
T/r 
Masalalar 
Mud 
dat 
Mas’ul 
Amalga oshirish 
shakli 
1 
Metodbirlashma 2019-2020 o‘quv 
yilida amalga oshirgan ishlari va 
yangi o‘quv yilidagi vazifalar. 
Avgust 
Metodbirlash
ma raisi  
Ma’lumotnoma  
Ilmiybaza.uz muvofiqlashtirilganligi, fan bo‘yicha iqtidorli ijodkor o‘quvchilarni aniqlanib, ular bilan alohida ishlashni tashkil qilinganligi to‘g‘risidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘ladi. X. NAZORAT ISHLARI Ichki monitoring, yakuniy attestatsiya va joriy nazorat, fan olimpiadalari, bilimlar bellashuvi ko‘rik-tanlovi davomida o‘quvchilardan olingan har bir nazorat ishi yoki testlar to‘plami bo‘lishi, metod birlashma a’zolari tomonidan muhokama qilinganligi va taqriz yozilgan bo‘lishi kerak. METODBIRLASHMANING YILLIK ISH REJASI quyidagi tavsiyaga muvofiq ishlab chiqilishi maqsadga muvofiq bo‘ladi. Fanlar bo‘yicha taqvimiy-mavzu rejalarni tasdiqlashga tavsiya etadi, SHuningdek Har chorakda o‘qituvchilar tomonidan tayyorlangan nazorat materiallarini tayyoralaydi Metodbirlashma reja asosida ish yuritadi, ish reja maktabning ish rejasida aksini topishi lozim. Ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan masalalar bo‘lishi lozim “Tasdiqlayman” _______-sonli umumta’lim maktab direktori _______________________F.I.SH. ___________ tuman xalq ta’limi muassasalari faoliyatini metodik ta’minlash va tashkil etish bo‘limi tasarrufidagi _______-sonli umumta’lim maktabida _____________________ fani metodbirlashmasining _______________________o‘quv yili uchun ISH REJASI (TAVSIYA) T/r Masalalar Mud dat Mas’ul Amalga oshirish shakli 1 Metodbirlashma 2019-2020 o‘quv yilida amalga oshirgan ishlari va yangi o‘quv yilidagi vazifalar. Avgust Metodbirlash ma raisi Ma’lumotnoma Ilmiybaza.uz 
 
Metodbirlashmaning 2020-2021 
o‘quv yili rejasini muhokamasi 
Fan o‘qituvchilarni taqvim-mavzu 
rejalari muhokamasi 
Metodbirlashma 
raisi 
 va a’zolari 
Ma’lumotnoma  
To‘garak jadvallarini tuzish va 
to‘garak rahbarlarini belgilash  
Metodbirlashma 
raisi  
Ma’lumotnoma  
Fan 
xonalarining 
o‘quv 
yiliga 
tayyorgarligi. O‘quvchilarni darslik 
bilan ta’minlanishi.  
Metodbirlashma 
raisi 
 va a’zolari 
 Ma’lumotnoma  
O‘qituvchilarning ish yuklamalari 
muhokamasi 
va 
amalga 
oshiriladigan ish shakllari hamda 
malaka oshirish Istiqbol rejasining 
holati to‘g‘risida 
Metodbirlashma 
raisi  
Ma’lumotnoma  
“Murakkab fanni o‘rganamiz!” 
tadbirini amalga oshirish yuzasidan 
chora-tadbirlar rejasini tuzish 
Metodbirlashm
a raisi va a’zolari 
CHora-tadbirlar 
rejasini ishlab 
chiqish 
2 
“O‘rgan-o‘rgat” 
tadbirining 
amalga oshirilishi haqida 
Sentyabr 
Metodbirlashma 
raisi  
Ma’lumotnoma  
Dars 
jarayonida 
axborot 
va 
pedagogik texnologiyalarini keng 
tadbiq 
etish 
borasida 
amalga 
oshiriladigan ishlar to‘g‘risida 
Metodbirlashma 
raisi va a’zolari 
Ma’lumotnoma  
Ta’limga oid yangiliklar bilan 
tanishtirish 
Metodbirlashma 
raisi va a’zolari 
Ma’lumotnoma  
3 
Bilimlar 
bellashuvini 
va 
9-
sinflarda 
olimpiadani 
maktab 
bosqichini o‘tkazishga tayyorgarlik 
Oktyabr 
Metodbirlashma 
raisi 
Ma’lumotnoma  
Ilmiybaza.uz Metodbirlashmaning 2020-2021 o‘quv yili rejasini muhokamasi Fan o‘qituvchilarni taqvim-mavzu rejalari muhokamasi Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumotnoma To‘garak jadvallarini tuzish va to‘garak rahbarlarini belgilash Metodbirlashma raisi Ma’lumotnoma Fan xonalarining o‘quv yiliga tayyorgarligi. O‘quvchilarni darslik bilan ta’minlanishi. Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumotnoma O‘qituvchilarning ish yuklamalari muhokamasi va amalga oshiriladigan ish shakllari hamda malaka oshirish Istiqbol rejasining holati to‘g‘risida Metodbirlashma raisi Ma’lumotnoma “Murakkab fanni o‘rganamiz!” tadbirini amalga oshirish yuzasidan chora-tadbirlar rejasini tuzish Metodbirlashm a raisi va a’zolari CHora-tadbirlar rejasini ishlab chiqish 2 “O‘rgan-o‘rgat” tadbirining amalga oshirilishi haqida Sentyabr Metodbirlashma raisi Ma’lumotnoma Dars jarayonida axborot va pedagogik texnologiyalarini keng tadbiq etish borasida amalga oshiriladigan ishlar to‘g‘risida Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumotnoma Ta’limga oid yangiliklar bilan tanishtirish Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumotnoma 3 Bilimlar bellashuvini va 9- sinflarda olimpiadani maktab bosqichini o‘tkazishga tayyorgarlik Oktyabr Metodbirlashma raisi Ma’lumotnoma Ilmiybaza.uz 
 
Ustoz–shogird maktabining ustoz 
o‘qituvchilarni taqdimotlari.  
Ustoz 
o`qituvchilar 
Hisobot  
O‘quvchilarni kasbga yo‘naltirish 
va 
shu 
fanga 
qiziqishlarini 
orttirishga qaratilgan davra suhbati 
va uchrashuvlar o‘tkazish  
Metodbirlashma  
raisi va a’zolari 
davra suhbati va 
uchrashuvlar 
o‘tkazish 
YOsh mutaxassislar bilan olib 
borilayotgan ishlar  
Metodbirlashma 
raisi 
Hisobot  
4 
O‘qituvchilarning 
kundalik 
rejalari va dars tahlillarining “Dars 
muqaddas” tadbiri asosida olib 
borilayotganligi muhokamasi 
Noyabr 
Metodbirlashma 
 raisi va a’zolari 
Ma’lumot 
noma  
1-chorak yakuni va 2-chorak 
vazifalari haqida 
Metodbirlashma 
raisi 
Hisobot  
O‘quvchilar 
BKMlarini 
DTS 
talablariga mosligi monitoringini 
o‘tkazish 
hamda 
monitoring 
yakuniga 
asosan 
o‘quvchilar 
bilimidagi bo‘shliqlarni aniqlash va 
ulrani 
bartaraf 
etish 
yuzasidan 
tavsiyalar ishlab chiqish  
Metodbirlashma 
raisi  
va a’zolari 
Hisobot  
Dars tahlillari va o‘kituvchilarning 
metodik 
ehtiyojlarini 
aniqlash, 
hamda 
ularga 
metodik yordam 
berish.  
Metodbirlashma 
raisi 
 va a’zolari 
Ma’lumotnoma  
Ilmiybaza.uz Ustoz–shogird maktabining ustoz o‘qituvchilarni taqdimotlari. Ustoz o`qituvchilar Hisobot O‘quvchilarni kasbga yo‘naltirish va shu fanga qiziqishlarini orttirishga qaratilgan davra suhbati va uchrashuvlar o‘tkazish Metodbirlashma raisi va a’zolari davra suhbati va uchrashuvlar o‘tkazish YOsh mutaxassislar bilan olib borilayotgan ishlar Metodbirlashma raisi Hisobot 4 O‘qituvchilarning kundalik rejalari va dars tahlillarining “Dars muqaddas” tadbiri asosida olib borilayotganligi muhokamasi Noyabr Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumot noma 1-chorak yakuni va 2-chorak vazifalari haqida Metodbirlashma raisi Hisobot O‘quvchilar BKMlarini DTS talablariga mosligi monitoringini o‘tkazish hamda monitoring yakuniga asosan o‘quvchilar bilimidagi bo‘shliqlarni aniqlash va ulrani bartaraf etish yuzasidan tavsiyalar ishlab chiqish Metodbirlashma raisi va a’zolari Hisobot Dars tahlillari va o‘kituvchilarning metodik ehtiyojlarini aniqlash, hamda ularga metodik yordam berish. Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumotnoma Ilmiybaza.uz 
 
5 
Bilimlar bellashuvini va 9-sinf 
olimpiadasini maktab bosqichini 
yakuniy 
natijalari 
tahlili 
va 
bo‘shliqlar bo‘yicha ularni bartaraf 
etish yuzasidan tavsiyalar ishlab 
chiqish 
Dekabr 
Metodbirlashma 
raisi 
Hisobot  
Metod birlashma a’zolari o‘rtasida 
“Murakkab 
fanni 
o‘rganamiz!” 
tadbirining olib borilishi haqida 
Metodbirlashma 
raisi 
Hisobot  
O‘quvchilarni kasbga yo‘naltirish 
va 
shu 
fanga 
qiziqishlarini 
orttirishga qaratilgan ko‘rik-tanlov 
o‘tkazish 
Metodbirlashma 
raisi  
va a’zolari 
ko‘rik-tan 
lov o‘tkazish 
“Yilning 
eng 
yaxshi 
fan 
o‘qituvchisi” 
ko‘rik-tanlovining 
tuman 
bosqichiga 
tayyorgarlik 
ishlari haqida 
Metodbirlashma 
raisi 
Ma’lumot 
noma  
Ta’limga oid yangiliklar bilan 
tanishtirish 
Metodbirlashma 
raisi 
 va a’zolari 
Ma’lumotnoma  
6 
Ikkinchi chorak yakunlari va 
uchinchi chorakdagi vazifalar  
Yanvar 
Metodbirlashma 
raisi 
Hisobot  
Malaka oshirish kursida taqsil olib 
qaytgan pedagoglarning xisobotlari 
va kelajakdagi rejalari 
Metodbirlashma 
raisi 
 va a’zolari 
Hisobot  
Darsdan tashkari ishlarni tashkil 
etilish axvoli 
Metodbirlashma 
raisi 
Ma’lumotnoma  
Ilmiybaza.uz 5 Bilimlar bellashuvini va 9-sinf olimpiadasini maktab bosqichini yakuniy natijalari tahlili va bo‘shliqlar bo‘yicha ularni bartaraf etish yuzasidan tavsiyalar ishlab chiqish Dekabr Metodbirlashma raisi Hisobot Metod birlashma a’zolari o‘rtasida “Murakkab fanni o‘rganamiz!” tadbirining olib borilishi haqida Metodbirlashma raisi Hisobot O‘quvchilarni kasbga yo‘naltirish va shu fanga qiziqishlarini orttirishga qaratilgan ko‘rik-tanlov o‘tkazish Metodbirlashma raisi va a’zolari ko‘rik-tan lov o‘tkazish “Yilning eng yaxshi fan o‘qituvchisi” ko‘rik-tanlovining tuman bosqichiga tayyorgarlik ishlari haqida Metodbirlashma raisi Ma’lumot noma Ta’limga oid yangiliklar bilan tanishtirish Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumotnoma 6 Ikkinchi chorak yakunlari va uchinchi chorakdagi vazifalar Yanvar Metodbirlashma raisi Hisobot Malaka oshirish kursida taqsil olib qaytgan pedagoglarning xisobotlari va kelajakdagi rejalari Metodbirlashma raisi va a’zolari Hisobot Darsdan tashkari ishlarni tashkil etilish axvoli Metodbirlashma raisi Ma’lumotnoma Ilmiybaza.uz 
 
Fan oyligiga tayyorgarlik ko‘rish 
va fan oyligining ish rejasini ishlab 
chiqish (fanga qarab boshqa oyga 
ko‘chirilishi mumkin) 
Metodbirlashma 
raisi 
 va a’zolari 
Chora-tadbirlar 
rejasini ishlab 
chiqish 
Ta’limga oid yangiliklar bilan 
tanishtirish 
Metodbirlashma 
raisi 
 va a’zolari 
Ma’lumot 
noma  
7 
Bilimlar bellashuvi va 9-sinf 
olimpiadasi 
tuman 
bosqichining 
yakuniy 
natijalari 
tahlili 
va 
bo‘shliqlar bo‘yicha ularni bartaraf 
etish yuzasidan tavsiyalar ishlab 
chiqish. 
Fevral 
Metodbirlashma 
raisi va a’zolari 
Hisobot  
O‘zaro 
dars 
kuzatuvlarining 
amalga oshirilishi (soni) va dars 
tahlil 
daftarlarining 
yuritilish 
ahvoli haqida 
Metodbirlashma 
raisi va a’zolari 
Ma’lumotnoma  
__________________________
fan 
oyligining 
ochilishi 
va 
tadbirlarning reja asosida olib 
borilishi haqida 
Metodbirlashma 
raisi va a’zolari 
Hisobot  
Ta’lim sifati va uning oshirishga 
qaratilgan ishlar haqida 
Metodbirlashma  
raisi va a’zolari 
Ma’lumotnoma  
8 
Uchinchi chorak yakunlari va 
to‘rtinchi chorakdagi vazifalar 
Mart 
Metodbirlashma 
 raisi 
Hisobot  
Ilg‘or 
ish 
tajribali 
o‘qituvchilarning ish tajribalarini 
o‘rganish va ommalashtirish 
Metodbirlashma  
raisi va a’zolari 
Ma’lumotnoma  
Ilmiybaza.uz Fan oyligiga tayyorgarlik ko‘rish va fan oyligining ish rejasini ishlab chiqish (fanga qarab boshqa oyga ko‘chirilishi mumkin) Metodbirlashma raisi va a’zolari Chora-tadbirlar rejasini ishlab chiqish Ta’limga oid yangiliklar bilan tanishtirish Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumot noma 7 Bilimlar bellashuvi va 9-sinf olimpiadasi tuman bosqichining yakuniy natijalari tahlili va bo‘shliqlar bo‘yicha ularni bartaraf etish yuzasidan tavsiyalar ishlab chiqish. Fevral Metodbirlashma raisi va a’zolari Hisobot O‘zaro dars kuzatuvlarining amalga oshirilishi (soni) va dars tahlil daftarlarining yuritilish ahvoli haqida Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumotnoma __________________________ fan oyligining ochilishi va tadbirlarning reja asosida olib borilishi haqida Metodbirlashma raisi va a’zolari Hisobot Ta’lim sifati va uning oshirishga qaratilgan ishlar haqida Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumotnoma 8 Uchinchi chorak yakunlari va to‘rtinchi chorakdagi vazifalar Mart Metodbirlashma raisi Hisobot Ilg‘or ish tajribali o‘qituvchilarning ish tajribalarini o‘rganish va ommalashtirish Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumotnoma Ilmiybaza.uz 
 
__________________________
fanni o‘qitilishi samaradorligini 
oshirishga qaratilgan seminar, 
konferensiya tashkillashtirish 
Metodbirlashma 
 raisi va a’zolari 
seminar, 
konferensiya 
tashkillashti 
rish 
Ta’limga oid yangiliklar bilan 
tanishtirish 
Metodbirlashma 
 raisi va a’zolari 
Ma’lumot 
noma  
9 
Bilimlar bellashuvini va 9-sinf 
olimpiadasini shahar bosqichini 
yakuniy 
natijalari 
tahlili 
va 
bo‘shliqlar bo‘yicha ularni bartaraf 
etish yuzasidan tavsiyalar ishlab 
chiqish. 
Aprel 
Metodbirlashma  
raisi va a’zolari 
Hisobot  
Malaka oshirish kurslariga borgan 
o‘qituvchilarning 
ijodiy 
hisobotlarini tinglash va amalga 
oshirilgan ishlari haqida 
Metodbirlashma 
 raisi va a’zolari 
Hisobot  
Ta’limga oid yangiliklar bilan 
tanishtirish 
Metodbirlashma 
 raisi va a’zolari 
Ma’lumot 
noma  
1
0 
Bilimlar bellashuvini va 9-
sinflarda olimpiadani Respublika 
bosqichi natijalari tahlili. 
May 
Metodbirlashma 
raisi 
Hisobot  
YAkuniy attestatsiyalarga 
tayyorlagarlik 
Metodbirlashma 
 raisi va a’zolari 
Ma’lumot 
noma  
Ta’limga oid yangiliklar bilan 
tanishtirish 
Metodbirlashma 
 raisi va a’zolari 
Ma’lumot 
noma  
1
1 
O‘quv yili yakuni va yangi o‘quv 
yiliga tayyorgarlik.bo‘yicha yillik 
hisobot tayyorlash 
Iyun 
Metodbirlashma 
raisi 
Hisobot  
Ilmiybaza.uz __________________________ fanni o‘qitilishi samaradorligini oshirishga qaratilgan seminar, konferensiya tashkillashtirish Metodbirlashma raisi va a’zolari seminar, konferensiya tashkillashti rish Ta’limga oid yangiliklar bilan tanishtirish Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumot noma 9 Bilimlar bellashuvini va 9-sinf olimpiadasini shahar bosqichini yakuniy natijalari tahlili va bo‘shliqlar bo‘yicha ularni bartaraf etish yuzasidan tavsiyalar ishlab chiqish. Aprel Metodbirlashma raisi va a’zolari Hisobot Malaka oshirish kurslariga borgan o‘qituvchilarning ijodiy hisobotlarini tinglash va amalga oshirilgan ishlari haqida Metodbirlashma raisi va a’zolari Hisobot Ta’limga oid yangiliklar bilan tanishtirish Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumot noma 1 0 Bilimlar bellashuvini va 9- sinflarda olimpiadani Respublika bosqichi natijalari tahlili. May Metodbirlashma raisi Hisobot YAkuniy attestatsiyalarga tayyorlagarlik Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumot noma Ta’limga oid yangiliklar bilan tanishtirish Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumot noma 1 1 O‘quv yili yakuni va yangi o‘quv yiliga tayyorgarlik.bo‘yicha yillik hisobot tayyorlash Iyun Metodbirlashma raisi Hisobot Ilmiybaza.uz 
 
O‘qituvchilarning reytingini 
belgilash va ulardagi kamchiliklarni 
bartaraf etishga oid ko‘rsatmalar 
berish.  
Metodbirlashma 
raisi 
Hisobot  
Ta’limga oid yangiliklar bilan 
tanishtirish 
Metodbirlashma  
raisi va a’zolari 
Ma’lumot 
noma  
    Metod kengash raisi___________________imzo     FIO 
    Metodbirlashma raisi_____________ imzo       FIO            
METOD BIRLASHMA HISOBOTLARI; 
O‘tkazilgan har bir tadbir yuzasidan hisobotlarda quyidagi ma’lumotlar o‘z aksini 
topgan bo‘lishi maqsadga muvofiq bo‘ladi 
 Tadbir yuzasidan to‘liq ma’lumot (asos) 
 Ushbu yo‘nalishda amalga oshirilgan ishlar 
 Natija  
METOD BIRLASHMA YIG‘ILISH BAYONNOMALARI quyidagi tavsiyaga 
muvofiq yuritilishi maqsadga muvofiq bo‘ladi. 
Shahar yoki tuman miqiyosida tashkil etilgan seminar yoki tadbirni keng 
ommaga yetkazilishi va u erdagi ilg‘or ish tajribalarni boshqalar bilan o‘rtoqlashish 
haqida ma’lumotlar yig’ilish bayonnomalarida o‘z aksini topishi maqsadga muvofiq 
 
 
 
Ilmiybaza.uz O‘qituvchilarning reytingini belgilash va ulardagi kamchiliklarni bartaraf etishga oid ko‘rsatmalar berish. Metodbirlashma raisi Hisobot Ta’limga oid yangiliklar bilan tanishtirish Metodbirlashma raisi va a’zolari Ma’lumot noma Metod kengash raisi___________________imzo FIO Metodbirlashma raisi_____________ imzo FIO METOD BIRLASHMA HISOBOTLARI; O‘tkazilgan har bir tadbir yuzasidan hisobotlarda quyidagi ma’lumotlar o‘z aksini topgan bo‘lishi maqsadga muvofiq bo‘ladi  Tadbir yuzasidan to‘liq ma’lumot (asos)  Ushbu yo‘nalishda amalga oshirilgan ishlar  Natija METOD BIRLASHMA YIG‘ILISH BAYONNOMALARI quyidagi tavsiyaga muvofiq yuritilishi maqsadga muvofiq bo‘ladi. Shahar yoki tuman miqiyosida tashkil etilgan seminar yoki tadbirni keng ommaga yetkazilishi va u erdagi ilg‘or ish tajribalarni boshqalar bilan o‘rtoqlashish haqida ma’lumotlar yig’ilish bayonnomalarida o‘z aksini topishi maqsadga muvofiq