zamonaviy metodikalarini maktab miqyosida o‘rganib chiqish

Yuklangan vaqt

2024-03-02

Yuklab olishlar soni

2

Sahifalar soni

2

Faytl hajmi

14,7 KB


 
O‘qituvchilarning ilg‘or tajribasi va faoliyati davomida qo‘llab kelayotgan 
zamonaviy metodikalarini maktab miqyosida o‘rganib chiqish bo‘yicha 
Metodbirlashma bayonnomasi 
 
_____________tuman maktabgacha va maktab ta'limi bo‘limi ___-sonli 
maktabining _________fanlar yo‘nalishi Metodbirlashmasi __ -sonli yig‘ilishining 
bayonnomasidan   
KO‘CHIRMA 
 
2023-yil ______                                                                    ____-sonli maktab 
 
Qatnashdilar:    ___________metod birlashma raisi 
Qatnashdi: Metod birlashmaning  _________nafar a'zolari 
Qatnashmadi: _________nafar 
 
KUN TARTIBI 
 
1. _____________fani o‘qituvchisi ________________ning ilg‘or tajribasini 
maktab miqyosida ommalashtirish toʻgʻrisida 
 
ESHITILDI: 
 
         Yig‘ilishni ________metodbirlashma raisi ochib berdi. 
         _______________so‘zi: o‘qituvchi kasbi qanchalik sharafli boʻlsa, shunchalik 
mashaqqatli hamdir. Yosh avlodni tarbiyalashda, bilim berishda tajribali, ijodkor 
bunday o'qituvchilarning mehnatini qadrlash kerak deb o‘ylayman........... 
         ______________so‘zi: bu o'qituvchilarning ishlari bilan to'liq tanishib fani 
o‘qituvchisi chiqdim. Jumladan, ___________fan o‘qituvchisi _______________ 
tajribasida adabiyotga qiziqmagan o'quvchiga "Rasmini tasvirlab bergin-chi?", 
"Qahramonga o‘z so‘zingni ayting-chi?" deb murojaat qilsa, qiziqqan o‘quvchiga 
O‘qituvchilarning ilg‘or tajribasi va faoliyati davomida qo‘llab kelayotgan zamonaviy metodikalarini maktab miqyosida o‘rganib chiqish bo‘yicha Metodbirlashma bayonnomasi _____________tuman maktabgacha va maktab ta'limi bo‘limi ___-sonli maktabining _________fanlar yo‘nalishi Metodbirlashmasi __ -sonli yig‘ilishining bayonnomasidan KO‘CHIRMA 2023-yil ______ ____-sonli maktab Qatnashdilar: ___________metod birlashma raisi Qatnashdi: Metod birlashmaning _________nafar a'zolari Qatnashmadi: _________nafar KUN TARTIBI 1. _____________fani o‘qituvchisi ________________ning ilg‘or tajribasini maktab miqyosida ommalashtirish toʻgʻrisida ESHITILDI: Yig‘ilishni ________metodbirlashma raisi ochib berdi. _______________so‘zi: o‘qituvchi kasbi qanchalik sharafli boʻlsa, shunchalik mashaqqatli hamdir. Yosh avlodni tarbiyalashda, bilim berishda tajribali, ijodkor bunday o'qituvchilarning mehnatini qadrlash kerak deb o‘ylayman........... ______________so‘zi: bu o'qituvchilarning ishlari bilan to'liq tanishib fani o‘qituvchisi chiqdim. Jumladan, ___________fan o‘qituvchisi _______________ tajribasida adabiyotga qiziqmagan o'quvchiga "Rasmini tasvirlab bergin-chi?", "Qahramonga o‘z so‘zingni ayting-chi?" deb murojaat qilsa, qiziqqan o‘quvchiga "muallif fikrini qanday tushundingiz?" kabi tinimsiz ishlashini kuzatish mumkin. Bir 
soatlik darsda berilgan ta'lim o‘quvchining hayotida muhim ahamiyat kasb etishi 
mumkin. 
       So‘z maktabining _________ fani o‘qituvchisi __________________ga berildi  
       __________________so‘zi: maktabda tajribamdan kelib qator tavsiya, 
qo‘llanma yaratdim. Hujjatlar, konferensiya maqollari va ijodiy ishlarimdan 
fotolavhalar ham keltirilgan. Bugungi kunda, mavzular asosida ko‘rgazmalar 
tayyorlayman, bu o‘quvchilarga aytgandan ko‘ra ko‘rgazma orqali tushuntirish 
samarali bo‘ladi. 
        Yig‘ilishda metodbirlashma raisi va a'zolari tomonidan bildirilgan fikrlar 
e'tiborga olib tajribali o‘qituvchining ish tajribasini maktab miqyosida 
ommalashtirish bo‘yicha Pedagogika kengashiga taqdim etish masalasi bir ovozdan 
ma'qullandi. 
      "Qarshilar"- yoʻq, “Betaraflar"- yo‘q. Yuqoridagi fikr-mulohazalar asosida 
metodbirlashma yig‘ilishi 
 
QAROR QILADI: 
 
1. O‘qituvchilarning ilg‘or ish tajribalari yuzasidan bildirilgan fikr-mulohazalari 
ma'lumot uchun qabul qilinsin. 
2. _______________fani 
o‘qituvchisi 
______________ning 
ilg‘or 
ish 
tajribalarini maktab miqyosida ommalashtirish yuzasidan Pedagogika 
kengashida ko‘rib chiqish va muhokama qilish uchun kiritilsin. 
3. Qaror ijrosini ta'minlash metod birlashma raisi____________zimmasiga 
yuklatilsin. 
 
 
Maktab metodbirlashma raisi:                              __________________ 
 
Kotiba:                                                                     __________________ 
   
"muallif fikrini qanday tushundingiz?" kabi tinimsiz ishlashini kuzatish mumkin. Bir soatlik darsda berilgan ta'lim o‘quvchining hayotida muhim ahamiyat kasb etishi mumkin. So‘z maktabining _________ fani o‘qituvchisi __________________ga berildi __________________so‘zi: maktabda tajribamdan kelib qator tavsiya, qo‘llanma yaratdim. Hujjatlar, konferensiya maqollari va ijodiy ishlarimdan fotolavhalar ham keltirilgan. Bugungi kunda, mavzular asosida ko‘rgazmalar tayyorlayman, bu o‘quvchilarga aytgandan ko‘ra ko‘rgazma orqali tushuntirish samarali bo‘ladi. Yig‘ilishda metodbirlashma raisi va a'zolari tomonidan bildirilgan fikrlar e'tiborga olib tajribali o‘qituvchining ish tajribasini maktab miqyosida ommalashtirish bo‘yicha Pedagogika kengashiga taqdim etish masalasi bir ovozdan ma'qullandi. "Qarshilar"- yoʻq, “Betaraflar"- yo‘q. Yuqoridagi fikr-mulohazalar asosida metodbirlashma yig‘ilishi QAROR QILADI: 1. O‘qituvchilarning ilg‘or ish tajribalari yuzasidan bildirilgan fikr-mulohazalari ma'lumot uchun qabul qilinsin. 2. _______________fani o‘qituvchisi ______________ning ilg‘or ish tajribalarini maktab miqyosida ommalashtirish yuzasidan Pedagogika kengashida ko‘rib chiqish va muhokama qilish uchun kiritilsin. 3. Qaror ijrosini ta'minlash metod birlashma raisi____________zimmasiga yuklatilsin. Maktab metodbirlashma raisi: __________________ Kotiba: __________________